  • 1. Data: 2002-09-17 07:47:14
    Temat: Jaki e-Bank dla firmy?
    Od: "cvc" <0...@0...00>

    Mam firmę. Potrzebuję założyć konto internetowe w Banku, który jest
    najtańszym w obsłudze konta, potrzebuję jedno subkonto, będę robił około 6
    wpłat gotówkowych i 10 przelewów w miesiącu. Musi mieć ogólnodostepne
    okienka obsługi klienta w większych miastach Polski oraz musi mieć
    zabezpieczenie tokenem. Mam przed sobą ofertę Banku Zachodniego, ale może Wy
    znacie lepsze Banki? Proszę o pomoc. Może znacie ceny innych Banków?

  • 2. Data: 2002-09-17 08:40:19
    Temat: Re: Jaki e-Bank dla firmy?
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "cvc" <0...@0...00> napisał w wiadomości news:am6mk7$jv2$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > zabezpieczenie tokenem. Mam przed sobą ofertę Banku Zachodniego, ale może Wy
    > znacie lepsze Banki? Proszę o pomoc. Może znacie ceny innych Banków?

    Witaj,

    Naprawdę tak trudno znaleźć takie informacje??
    Zobacz: http://www.ebanki.pl

    Osobiście używam Telepekao24 i polecam. Spełnia Twoje potrzeby.

    Pzdr,
    Bam