  • 1. Data: 2002-09-17 10:42:03
    Temat: Re: 4 x błędny PIN w bankomacie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (13 Sep 2002 12:38:08 +0200), Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> był(a) napisał(a):

    >Zalezy od okolicznosci kradziezy. Moze np. ta pani chwile wczesniej
    >brala pieniadze z bankomatu albo kupowala w sklepie i zlodziej
    >podpatrzyl 3 cyfry...

    Przypominam, że ilość możliwcych kombinacji 10^4 czyli miał szanse
    trafienia 1/2500 czyli nie takie małe... Może się trafić...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-09-17 13:30:52
    Od: "Fender" <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl>

> [...]

    > Przypominam, że ilość możliwcych kombinacji 10^4 czyli miał szanse
    > trafienia 1/2500 czyli nie takie małe... Może się trafić...

    W jakiej szkole tak ucza? Mnie sie wydawalo ze mozliwosci mamy dokladnie
    10.000 a zatem szansa na trafienie pinu to 3/10000

    > Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Pozdrawiam

    Fender

  • 3. Data: 2002-09-19 17:01:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 17 Sep 2002 15:30:52 +0200), "Fender"
    <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl> był(a) napisał(a):

    >W jakiej szkole tak ucza? Mnie sie wydawalo ze mozliwosci mamy dokladnie
    >10.000

    No więc właśnie 10^4 daje 10`000

    >a zatem szansa na trafienie pinu to 3/10000

    No ja liczyłem przy 4 próbach -- przecież o tylu była mowa... A więc
    są 4/10000 co się skraca do 1/2500 żeby nie wyglądało na tak dużą
    liczbę. Co Ci się nie zgadza?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)