  • 1. Data: 2002-09-17 12:57:51
    Temat: W którym banku wypukłą VISA?
    Od: "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl>

    Potrzebuje karty kredytowej 'wypuklej' jako rezerwowej karty na wyjazdy. To
    znaczy mam konto w Citibąku i mBąku i do nich kupę kart płaskich, które z
    reguły działają za granicą. Wyjątkiem są chyba tylko stacje paliw na
    niemieckich autostradach, gdzie do tej pory geszefciarze nie chcą przyjmować
    kart płaskich mówiąc że to "polska karta" (w domyśle rozumiem mam sobie ją
    wsadzić tak gdzie rzekomo jej miejsce).
    Tak więc karty takiej będę używał 3 razy do doku i wydawał za jej pomocą nie
    specjalnie dużo.
    Dlatego odpada VISA Citibanku, bo po podliczeniu opłat kosztuje ponad 150 zł
    rocznie.
    Z tego samego powodu odpada Złoty delfinek za 250 zł rocznie, a innej
    wypukłej mBąk nie ma
    Słyszałem że dobrą VISĘ wypuklankę mają w millennium - 65 zł na rok
    + 2 x 12 zł za 'martwe' konto do niej. Co razem daje 89 zł.

    Czy jest jeszcze jakiś Bąk, gdzie kartę dostanę taniej.
    Do dziś miałem VISĘ w Pekało, ale pekało mnie zdenerwowało, więc u nich
    odpada, zresztą było drogo 45 zł karta + 12 x 8,5 = 147 zł (tyle co Szitibąk)

    Czyli co zostaje
    Milllennniummm ?
    coś jeszcze?
    poradźcie?

  • 2. Data: 2002-09-17 13:06:54
    Temat: Re: W którym banku wypukłą VISA?
    Od: s...@p...onet.pl

    Ja polecam mimo wswzystko Vise Classic Pekao, debetowa, do wyboru: złotowa lub
    walutowa (rachunek w USD). Opłata roczna za kartę 40pln rocznie, ważna 3lata.
    To tyle. Można sbie wykupic ubezpieczenie karty: 2,4pln/miesiąc ale to jest
    oczywiście opcjonalne.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-09-17 13:19:18
    Od: "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ja polecam mimo wswzystko Vise Classic Pekao, debetowa, do wyboru: złotowa
    lub
    > walutowa (rachunek w USD). Opłata roczna za kartę 40pln rocznie, ważna
    3lata.

    Też o niej myślałem. Tylko ta karta, o ile pamiętam, działa tak, że trzeba
    przelać na konto do tej karty pieniądze, które się chce potem wydawać, tak?
    Czyli przed wyjazdem przelewam 5000 zł na kartę, a potem sobie jadę, wydaję,
    a po powrocie zabieram kasę i do następnego wyjazdu?
    Tylko jeśli mam w Pekału ROR, to muszę chodzić po kasę do banku, a na to nie
    mam czasu, no i pieniądze niewydane leżą na nieoprocentowanym rachunku.

    Dlatego nadal myśle o milennniuuummm

  • 4. Data: 2002-09-17 13:25:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:am78sf$mun$1@news.gazeta.pl...
    > Potrzebuje karty kredytowej 'wypuklej'

    A moze zwykla VC niekoniecznie kredytowa?
    Wtedy polecam MultiBank

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-17 13:31:54
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Krzysztof Konatowicz wrote:
    > Potrzebuje karty kredytowej 'wypuklej' jako rezerwowej karty na wyjazdy.

    W BZWBK masz wybor:
    - kredytowa VC za 58 PLN rocznie
    - debetowa VC za (chyba) 40 PLN rocznie.

    Do tej drugiej musisz zalozyc konto a'vista, ale
    jest ono darmowe.
    Darmowa jest dostep do rachunku obu kart przez
    www, telefon i SMS, ale czeka sie troche na
    aktywacje tych uslug.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 6. Data: 2002-09-17 14:30:51
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Konatowicz napisał(a):

> [...]
    > kart płaskich mówiąc że to "polska karta" (w domyśle rozumiem mam sobie ją
    moze kk vc lukasa?
    koszt to 59+39 pln na dwa lata
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-09-17 15:22:34
    Temat: Odp: W którym banku wypukłą VISA?
    Od: "Lookas" <s...@i...wp.pl>

    Użytkownik Krzysztof Konatowicz <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:am7a4m$r1g$...@n...gazeta.pl...
    > s...@p...onet.pl napisał(a):
    > Dlatego nadal myśle o milennniuuummm

    Sprawdz oferte WBK. Mam VC u nich i jestem very heppi.

    Lookas.

  • 8. Data: 2002-09-17 15:26:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Lookas" <s...@i...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz oferte WBK. Mam VC u nich i jestem very heppi.

    Nie bedziesz happy jak przyjdzie Ci do reklamowania czegokolwiek. BTW to juz
    jest BZWBK.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-09-17 17:14:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    wiadomości news:am78sf$mun$1@news.gazeta.pl...

    > Dlatego odpada VISA Citibanku, bo po podliczeniu opłat kosztuje ponad 150

    ????
    karta 45PLN + 3x6,5PLN [jesli tez 3 transakcje zrobisz w 3 roznych m-cach
    ;)] = 64,5

    Maciej

  • 10. Data: 2002-09-17 17:48:31
    Od: "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > ????
    > karta 45PLN + 3x6,5PLN [jesli tez 3 transakcje zrobisz w 3 roznych m-cach
    > ;)] = 64,5
    Karta kosztuje teraz 75 Zł
    (karta dodatkowa kosztuje 45)

    a pakiet ubezpieczeń jest obowiązkowy - nie można z niego zrezygnować
    (pytałem w Citi) - czy może mam to co piszesz rozumieć, że jak nie mam
    żadnych transakcji, to mi nie nalliczą tych 6,5 zł miesięcznie ??? Naprawdę
    są tacy kochani?