  • 11. Data: 2002-09-17 13:07:50
    Temat: Odp: mBank-uwazajcie na te karty
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik michal <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:am77ht$ad6$...@n...tpi.pl...

    > Wybacz - ale wprowadzenie zmianki na ich stronach internetowych nie jest
    > wystarczajace dla przecietnego uzytkownika ich konta - wiec
    > (przedstawicielka mBanku klekotala wkolko to samo co piszesz). W dobrym
    > tonie bylo rozeslac pismo do swoich klientow - a nie powolywac sie na www
    > wiadomosc ktora miala trafic do wszystkich klientow. Po prostu - staraja
    sie
    > zlapac klienta na hmmm nieuwage - takie mam odczucie dlatego pozbede sie
    > eMAX'a a pieniadze zaczne przelewac na inne rachunki.

> [...]

    1.Zmiany w tabeli opłat nie muszą rozsyłać
    2. ich klientem docelowym była grupa osób które korzystają z m.in. internetu
    wiec w dobrym tonie było umieszczenie tego na WWW gdzie informacji szuka
    wiekszosc ich klientow , bo ja nie mam ochoty placic za wyslanie listow do
    kazdego. -> rozwiazanie: powinni wprowadzic usluge wysylania 'aktualnosci'
    poczta , specjalnie odplatna af kors.

  • 12. Data: 2002-09-17 13:18:48
    Temat: Re: mBank-uwazajcie na te karty
    Od: p...@p...onet.pl

    > nie ma sie co denerwowac. Trzeba spokojnie policzyc. Na przyklad moja zona
    ma
    > eMAX i karte, policzylismy, ze jesli na eMAXie ma się więcej niż 5000 zł to
    > zmiana na eKONTO z darmową kartą przestaje się opłacać (w skali roku), bo
    > mniej ma się z odsetek.
    >
    > Tak więc, ludzie! Jesli macie na eMAXIE więcej niż 5000 zł i musicie nadal
    > używać VISY electron, to raczej nie opyla się zmieniać konta na inny bank.

    Trzeba nie tylko policzyc ale troszke pokombinowac.
    Kombinuja w mbanku pokombinujmy i my :))))
    Chyba warto zrezygnowac z karty do emaxa, a pieniadze wyboerac z ekonta.
    Mozesz trzymac tam jakas kwote na wydatki i co jakis czas ja uzupelniac :))

  • 13. Data: 2002-09-18 08:41:40
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sitting target" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kazdego. -> rozwiazanie: powinni wprowadzic usluge wysylania 'aktualnosci'

    ROZWIAZANIE:
    Wypelniajac wniosek o otwarcie konta jest takie pole jak "e-mail".
    Mogliby to przeciez wykorzystac nie tylko do rozsylania reklam o konkursach
    itp. ale waznych nowosci jak ostatnia zmiana TOiP.
    Niestety mBank ma to gdzies, narazie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-09-18 15:09:24
    Od: Krzysztof Gmyr <k...@p...tarnow.pl>

    Ktos, kiedys, a konkretnie v...@w...pl napisal...
    > Wybacz - ale wprowadzenie zmianki na ich stronach internetowych nie jest
    > wystarczajace dla przecietnego uzytkownika ich konta - wiec

    § 38.
    Zmiany Regulaminu, dokonywane w czasie obowiązywania Umowy są doręczane
    Posiadaczowi rachunku wraz z podaniem dnia ich wejścia w życie. mBank
    może doręczać zmiany Regulaminu za pomocą elektronicznych nośników
    informacji.

    Czyli jednak moze, a ich podstawowym klientem jest taki, ktory posiada i
    korzysta z Internetu.

> [...]
    > zlapac klienta na hmmm nieuwage - takie mam odczucie dlatego pozbede sie
    > eMAX'a a pieniadze zaczne przelewac na inne rachunki.

    To niedlugo zostanie ci "skarpeta" jesli przy kazdej zmianie oplat
    bedziesz rezygnowal z banku.
    A mBank juz spory czas temu walkowal temat oplat do kart w eMaxie. A nie
    musial - mogl po prostu wprowadzic byle w regulaminowym terminie
    powiadomic.

    --
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Krzysztof Gmyr

  • 15. Data: 2002-09-19 15:47:49
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    > trzeba czytać regulamin,

    Od przeczytania regulamin nie stanie się korzystneijszy.
    Oczywiście Śląski jest lepszy, wirtualne banki to jak wirtualny sex.

    Pozdrowienia!

  • 16. Data: 2002-09-19 15:52:27
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zlapac klienta na hmmm nieuwage - takie mam odczucie dlatego pozbede sie
    > eMAX'a a pieniadze zaczne przelewac na inne rachunki.

    Nie tylko w dobrym tonie ale i kodeks cywilny wymaga, by zmiana umowy
    rachunku bankowego nastąpiła w formie pisemnej, zatem papier powinieneś
    dostać do domu.

  • 17. Data: 2002-09-19 15:55:13
    Od: "Alfred Kowalski" <p...@N...gazeta.pl>

    > 1.Zmiany w tabeli opłat nie muszą rozsyłać

    Muszą, jest to integralna część warunków umowy rachunku bankowego, a ta
    wymaga formy pisemnej

  • 18. Data: 2002-09-20 09:57:16
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz - ale wprowadzenie zmianki na ich stronach internetowych nie jest
    > wystarczajace dla przecietnego uzytkownika ich konta - wiec
    Daruj sobie.
    Przez dość długi czas na stronie pojawiającej sie po wylogowaniu było
    stosowne
    info.
    Mam rozumieć, że nie korzystałeś z mbanku przez sieć ?
    Przypuszczam, że gadaczka też mówiła
    KJ