  • 1. Data: 2003-07-03 06:54:22
    Temat: mBank taniej w Galerii Centrum
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Klienci mBanku płacą jeszcze taniej! 01.07.2003

    Od 3 do 15 lipca br. zakupy dokonane w Galerii Centrum kartami mBanku będą
    premiowane dodatkowym 10% rabatem.
    Uwaga: Tym razem w ramach mRabatek rabaty sumują się.
    Życzymy udanych zakupów.

    nieźle :)
    czas wybrać się na zakupy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-07-03 07:04:23
    Temat: Re: mBank taniej w Galerii Centrum
    Od: s...@o...pl

    > nieźle :)
    > czas wybrać się na zakupy
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    wydawaj wydawaj a wkrótce odwiedzi cię komornik - polecam artykuł w Polityce

  • 3. Data: 2003-07-03 07:22:43
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wydawaj wydawaj a wkrótce odwiedzi cię komornik - polecam artykuł w
    Polityce

    no tak ...
    ale kto powiedział, że kupuję na kredyt
    może mam oszczędności (to oczywiście nie prawda :)) )

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-03 09:27:42
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003, plusz wrote:

    > Od 3 do 15 lipca br. zakupy dokonane w Galerii Centrum kartami mBanku będą
    > premiowane dodatkowym 10% rabatem.

    A gdzie ta ona Galeria? I czy z tym rabatem ceny sa w niej konkurencyjne w
    stosunku do innych sklepow?

    M.

  • 5. Data: 2003-07-03 10:01:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal Sawicki wrote:
    > A gdzie ta ona Galeria? I czy z tym rabatem ceny sa w niej
    > konkurencyjne w stosunku do innych sklepow?

    Hmm - Marszalkowska i chyba Galeria Mokotow?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 6. Data: 2003-07-03 10:09:19
    Od: j...@p...onet.pl

    > Hmm - Marszalkowska i chyba Galeria Mokotow?

    A ja bym sobie dał rękę uciąć, że Świdnicka.

    Jacek

  • 7. Data: 2003-07-03 10:17:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A ja bym sobie dał rękę uciąć, że Świdnicka.

    Na pewno Świdnicka :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-07-03 10:23:41
    Od: j...@p...onet.pl

    > Na pewno Świdnicka :-)))

    A nie mówiłem AMRA :-)

    Jacek

  • 9. Data: 2003-07-04 09:25:38
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > A nie mówiłem AMRA :-)

    No cóż Galerie są także w Krakowie, Poznaniu , Łodzi, Szczecinie i jeszcze
    co najmniej
    kilku miastach :)

  • 10. Data: 2003-07-04 09:28:33
    Od: j...@p...onet.pl

    > No cóż Galerie są także w Krakowie, Poznaniu ,  Łodzi, Szczecinie i jeszcze
    > co najmniej
    > kilku miastach :)

    I właśnie o to mi (nam) chodzi. DC rulez :-)

    Jacek