  • 1. Data: 2003-07-03 07:41:42
    Temat: [VW] PlusKonto - oprocentowanie
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Oprocentowanie srodkow na PlusKoncie jest ponoc uwarunkowane od salda.
    Dlaczego wiec ciagle wyswietla sie w systemie transakcyjnym:

    Oprocentowanie: 4.85%

    niezaleznie od salda powyzej progu na wyzsze oprocentowanie?

    bug?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-07-03 17:28:16
    Temat: Re: [VW] PlusKonto - oprocentowanie
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"
> [...]
    > Oprocentowanie: 4.85%
    > niezaleznie od salda powyzej progu na wyzsze oprocentowanie?

    Dla pewności: masz saldo powyżej 25.000 ?
    AFAIR w maju, zanim sporo wydałem, pokazywały mi się właściwe procenty.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-07-03 18:11:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be1p41$rs8$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > Dla pewności: masz saldo powyżej 25.000 ?
    No inaczej bym sie nie dziwil, ze mi sie wiecej nie pokazuje :)

    > AFAIR w maju, zanim sporo wydałem, pokazywały mi się właściwe
    > procenty.

    Mam juz odpowiedz z poczty wewnetrznej:

    "Szanowny Panie, oprocentowanie rachunku Plus Konto przy saldzie powyżej 25
    tys. wynosi 4,90%. Takie oprocentowanie powinno być widoczne na stronie z
    saldem rachunku. Z poważaniem,xxx xxx"

    I faktycznie juz sie zmienilo - ale trwalo to ponad dobe (chyba ze pomogla
    poczta wewn.), bo saldo przekroczylo prog ok. poludnia wczoraj.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-07-03 18:53:47
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"
> [...]
    >
    > I faktycznie juz sie zmienilo - ale trwalo to ponad dobe (chyba ze pomogla
    > poczta wewn.), bo saldo przekroczylo prog ok. poludnia wczoraj.

    Kiedy odpowiadałem nie byłem pewien, więc wolałem nie pisać - ale faktycznie
    zdawało mi się, że widoczne oprocentowanie "podciągnęło się" dopiero
    następnego dnia.

    Bogdan B.