  • 1. Data: 2009-08-04 07:37:50
    Temat: Działą Wam Citibank Online?
    Od: "tomcio" <t...@o...pl>

    Działą Wam Citibank Online?

    Mi pokazuje to:

    Dane nierozpoznane. Sprawdź wprowadzone informacje i spróbuj ponownie.
    Jeśli niedawno otrzymałeś kartę z nowym numerem PIN, bądź zmieniłeś ten
    numer poprzez CitiPhone lub w bankomacie sprawdź czy na pewno wprowadzasz
    poprawny, nowy numer.

    A dane wprowadzane sa poprawne! Czyzby awaria?

  • 2. Data: 2009-08-04 08:03:18
    Temat: Re: Działą Wam Citibank Online?
    Od: Michal <m...@n...org>

    tomcio pisze:
> [...]
    > poprawny, nowy numer.
    >
    > A dane wprowadzane sa poprawne! Czyzby awaria?

    U mnie też nie działa.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2009-08-04 08:13:52
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomcio" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawny, nowy numer.
    >
    > A dane wprowadzane sa poprawne! Czyzby awaria?

    U mnie jest OK !!

    P.S Za to opłata miesięczna w kwocie 6,99.... nie jestem pewien ale mam
    wrażenie że zawsze było mniej....

  • 4. Data: 2009-08-04 09:31:14
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomcio <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > poprawny, nowy numer.
    >
    > A dane wprowadzane sa poprawne! Czyzby awaria?
    Infolinia potwierdza problemy techniczne, mówili mi, żeby logować się po
    południu.

    Michał M

  • 5. Data: 2009-08-04 12:09:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 4 Sie, 11:31, "MrMrooz " wrote:

    > Infolinia potwierdza problemy techniczne, mówili mi, żeby logować się po
    > południu.

    He he, jak dzwoniłem z tym problemem do nich rano, to mówili, bym
    spróbował za 10min.
    Wygląda na to, że trzeba będzie poczekać do jutra :|
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2009-08-04 14:30:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.08.09 10:13, J.S pisze:

    > P.S Za to op?ata miesieczna w kwocie 6,99.... nie jestem pewien ale mam
    > wra?enie ?e zawsze by?o mniej....

    Przespales zmiany TOIP sprzed miesiaca?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-08-04 19:23:48
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Przespales zmiany TOIP sprzed miesiaca?
    >
    > --
    > Pete

    Skoro tam mówisz to faktycznie musiałem przegapić..... ale ani w wyciągu ani
    na stronie nie zapamiętałem takiej informacji.

  • 8. Data: 2009-08-05 06:54:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.08.09 21:23, J.S pisze:
    > U?ytkownik "Pete"<n...@n...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Skoro tam mówisz to faktycznie musia?em przegapiae..... ale ani w wyci?gu ani
    > na stronie nie zapamieta?em takiej informacji.

    Przewrócili TOiP do góry nogami, pozmieniali co się dało, powprowadzali
    limity zwalniające z opłat.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-08-05 09:35:02
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > Przewrócili TOiP do góry nogami, pozmieniali co się dało, powprowadzali
    > limity zwalniające z opłat.
    >
    > --
    > Pete

    a gdzie te limity można poznać? na stronie nie widzę.....

  • 10. Data: 2009-08-05 11:14:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.08.09 11:35, J.S pisze:
    > U?ytkownik "Pete"<n...@n...com> napisa? w wiadomo?ci

    > a gdzie te limity mo?na poznaae? na stronie nie widze.....

    Na samym dole strony z opisem kont. Jest link do Tabeli oplat i prowizji.

    --
    Pete