  • 1. Data: 2007-09-17 06:07:36
    Temat: mBank - przerwa konserwacyjna
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Dostalem wlasnei emaila tak jak ponizej. Fajnei ze ciagle cos zmieniaja. I
    musi to byc cos duzego, bo dlugo serwis bedzie neiczynny, i na dodoatek w
    100%. Czsmi jak robili to duzo krocej i czesc chodzila.

    Fantom
    ps. Moze dojda rzeczy typu wyszukiwanie whistroi po nazwie itp :) Tego mi
    brakuje.

    Witaj,

    w nocy z soboty na niedzielę, z 22 na 23 września br., w godzinach 21.30 -
    10.00 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały: Internet,
    telefon, mSIM, WAP oraz SMS. Nie będą także autoryzowane transakcje kartowe.
    Przerwa związana jest z koniecznością zmian w systemie informatycznym,
    dzięki którym możliwy będzie dalszy rozwój mBanku. W tym czasie mLinia
    będzie działała tylko w trybie informacyjnym. W związku z przerwą nie będzie
    możliwości składania wniosków. Serwis informacyjny będzie działał bez zmian.

    Prosimy, przekaż tę informację Twoim znajomym Klientom mBanku.

    Za niedogodności przepraszamy.

    Zespół mBanku

  • 2. Data: 2007-09-17 15:38:58
    Temat: Re: mBank - przerwa konserwacyjna
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    >
    > Fantom
    > ps. Moze dojda rzeczy typu wyszukiwanie whistroi po nazwie itp :) Tego mi

    Wygląda na to, że tym razem to jest jakieś grzebanie (upgrade?) w
    głównym systemie a nie tylko w internetowej/sieciowej części.
    zwróć uwagę, że konsultanci też nie będą mieli dostępu do systemu.
    No i czas przerwy (pewnie z zapasem na przywrócenie poprzedniej wersji)

    Nie liczyłbym na jakieś zmiany na www (chyba że postanowią zrobić całą
    "paczkę" zmian)

    Rafał

  • 3. Data: 2007-09-17 15:57:46
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    To jakaś plaga chyba, bo dziś w Inteligo w nocy (poniedziałek/wtorek w godz.
    0:00-4:00 "nastąpi przerwa modernizacyjna. W tym czasie niedostępny będzie
    serwis WWW, WAP oraz automatyczny serwis telefoniczny. W czasie przerwy nie
    będzie możliwe korzystanie z bankomatów oraz dokonywanie płatności kartami
    Inteligo w punktach usługowo-handlowych.")

    Pozdrawiam
    Magda

  • 4. Data: 2007-09-17 16:05:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 17:38:58 +0200, Rafal Franczak
    <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote:

> [...]
    >zwróć uwagę, że konsultanci też nie będą mieli dostępu do systemu.
    >No i czas przerwy (pewnie z zapasem na przywrócenie poprzedniej wersji)

    Albo po prostu testowanie procedur odtwarzania awaryjnego systemu z
    backupu.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-09-17 21:06:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Wrz, 08:07, "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:
> [...]
    > Przerwa związana jest z koniecznością zmian w systemie informatycznym,

    A mi jakos nie przyslali, mimo, ze inna korespondencja z mBanku
    dochodzi.

  • 6. Data: 2007-09-18 09:16:56
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    jest info na wejściu do systemu www.

  • 7. Data: 2007-09-18 09:17:46
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Albo po prostu testowanie procedur odtwarzania awaryjnego systemu z
    > backupu.

    można to zrobić nie zatrzymując systemu - np. "na boku".