  • 1. Data: 2007-09-17 08:53:44
    Temat: [ING] zdechło
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że przy próbie logowania
    dostajemy:

    ==============
    Przepraszamy

    System chwilowo niedostępny - Prosimy spróbować później

    Za chwilę zostaniesz przeniesiony na serwis informacyjny
    =============
    Wczoraj też tak było.

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 2. Data: 2007-09-17 09:06:30
    Temat: Re: [ING] zdechło
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    >
    > System chwilowo niedostępny - Prosimy spróbować później
    >
    > Za chwilę zostaniesz przeniesiony na serwis informacyjny

    SOA #1

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 3. Data: 2007-09-17 09:14:00
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca pisze:

    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że przy próbie logowania
    > dostajemy:

    U mnie działa. Ale wooooooolnoooooooo.