  • 1. Data: 2002-10-14 14:00:07
    Temat: [mBank] przelew do US
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Hejka,

    czy mógłby ktoś wyjaśnić jak wypełnić formatkę przelewu do US. Dotychczas
    wysyłałem zgodnie z instrukcją na mbank.blog.pl - chodzi o PIT5 i VAT7.

    Pozdrawiam

    ERY

  • 2. Data: 2002-10-14 14:18:02
    Temat: Re: [mBank] przelew do US
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hejka,
    >
    > czy mógłby ktoś wyjaśnić jak wypełnić formatkę przelewu do US. Dotychczas
    > wysyłałem zgodnie z instrukcją na mbank.blog.pl - chodzi o PIT5 i VAT7.

    Chyba jeszcze coś jest nie wporządku - mi dzisś przy próbie wypełnienia
    wyrzuciło komunikat, ze mój pin jest niedobry.
    KJ

  • 3. Data: 2002-10-14 18:05:13
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Chyba jeszcze coś jest nie wporządku - mi dzisś przy próbie wypełnienia
    > wyrzuciło komunikat, ze mój pin jest niedobry.
    > KJ
    Pin? A nie NIP? NIP ma w sobie sumę kontrolną. Na jzk.pl był program który
    sprawdzał czy NIP jest poprawny.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-10-14 19:05:48
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Oct 2002 20:05:13 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan <b...@h...pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Pin? A nie NIP? NIP ma w sobie sumę kontrolną. Na jzk.pl był program który
    > sprawdzał czy NIP jest poprawny.
    NIP oczywiście, ale już jest ok. Ale dalej jestem ciekaw jak rozwiążą
    ten nieszczęsny podatek od nieruchomości. ;-)

    KJ

    --
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 5. Data: 2002-10-14 21:41:48
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Ale dalej jestem ciekaw jak rozwiążą
    > ten nieszczęsny podatek od nieruchomości. ;-)
    >
    > KJ

    ???? nowy podatek ?, teraz ?? mam nadzieję że niczego nie przespałem i chodzi
    ci o podatek katastralny ale to chyba jeszcze mocno w dyskusjach jest

    Sark

  • 6. Data: 2002-10-15 04:24:49
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Oct 2002 21:41:48 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Sark <s...@N...gazeta.pl>
    napisała:

    > ???? nowy podatek ?, teraz ?? mam nadzieję że niczego nie przespałem i chodzi
    > ci o podatek katastralny ale to chyba jeszcze mocno w dyskusjach jest
    Nie, chodzi o podatek od nieruchomości. W moim przypadku 32,1 PLN
    rozbite na 4 raty. Dowcip polega na tym, że
    a) płaci się to na takich formularzach jakie używają US-y
    b) płaci się na konto urzędu _gminy_
    c) mBank klauzulę "Przelew do US" potraktował dosłownie i takiego
    podatku za pomocą nowje formatki nie zapłacisz.:-(

    KJ

    --
    Uwolnić słonia !!!

  • 7. Data: 2002-10-15 06:44:34
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy mógłby ktoś wyjaśnić jak wypełnić formatkę przelewu do US. Dotychczas
    > wysyłałem zgodnie z instrukcją na mbank.blog.pl - chodzi o PIT5 i VAT7.

    No dobra, uściślę pytanie.
    1. W polu "okres rozliczenia" wpisujemy tak jak dawniej rrMmm (02M09)?

    2. W polu "Symbol formularza lub płatności" wpisujemy PIT5, VAT7, itd.?

    3. Co wpisujemy w polu "Identyfikacja zobowiązania"?

    4. Czy przelew wykonany za pomocą tej formatki jest bezpłatny?

    ERY

  • 8. Data: 2002-10-15 07:21:15
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > No dobra, uściślę pytanie.
    > 1. W polu "okres rozliczenia" wpisujemy tak jak dawniej rrMmm (02M09)?

    z ta data to fakt jest watpliwosc jak ja zapisac, ale nie sadze by tak jak
    powyzej - teoretyzujac powino to byc byc moze np 09/2002

    > 2. W polu "Symbol formularza lub płatności" wpisujemy PIT5, VAT7, itd.?

    tak

    > 3. Co wpisujemy w polu "Identyfikacja zobowiązania"?

    tekst opisujacy: np podatek od psa :-)

    > 4. Czy przelew wykonany za pomocą tej formatki jest bezpłatny?

    hmm, obiecywali bezplatne jak zus - ale w tabeli jest oplata 1 zl

  • 9. Data: 2002-10-15 07:24:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > c) mBank klauzulę "Przelew do US" potraktował dosłownie i takiego
    > podatku za pomocą nowje formatki nie zapłacisz.:-(

    Drogi Kamilu,

    Zanim kolejny raz napiszesz te dziwne pretensje do banków o wzór przelewu do
    US poczytaj co na to mówi ustawodawca.
    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jednostk
    a&akt=Dz.U.01.105.1146&v
    er=-1&jedn=-1 :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-10-15 07:47:34
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aogfqm$6ho$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> [...]
    >
    > Drogi Kamilu,
    >
    > Zanim kolejny raz napiszesz te dziwne pretensje do banków o wzór przelewu

    No i ?
    W rozporządzeniu jest "organ podatkowy" a nie urząd skarbowy.
    KJ