  • 1. Data: 2002-10-14 13:45:08
    Temat: Konto dla studenta.
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Właśnie podjęłem decyzję o przeniesieniu moich oszczędności z Millenium do
    innego banku. Interesuje mnie jakieś konto studenckie, prawdę mówiąc nie
    najlepiej się orientuje w dostępnych na rynku ofertach. Najlepiej takie
    konto żeby miało:
    1) Dostęp przez internet
    2) Dobrze rozbudowaną sieć bankomatów. Nie tylko w dużych miastach, ale
    również w małych miasteczkach.
    3) No i żeby było w miarę tanie, tzn. nie uśmiecha mi się płacenie
    jakiejkolwiek kwoty za wyciąganie pieniędzy z ich własnego bankomatu (tak
    jak to jest w Millenium)

    Jakieś propozycje???
    Z góry dziękuję,
    Paweł Gałecki

  • 2. Data: 2002-10-14 13:52:14
    Temat: Re: Konto dla studenta.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jakieś propozycje???
    > Z góry dziękuję,

    Tak :) Przejrzyj archiwum, albo zobacz cos takiego jak:
    e.pko BP. BZ WBK, Multibank, ING BS, BPH PBK

  • 3. Data: 2002-10-14 13:56:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Tak :) Przejrzyj archiwum, albo zobacz cos takiego jak:
    > e.pko BP. BZ WBK, Multibank, ING BS, BPH PBK

    moje cory studentki olały nazwę "student" w ofertach i założyły sobie po
    e-pakiecie w Fortisie, z tym że ja pokrywam w ramach kieszonkowego te 8
    zl/mies opłaty za konto ;-))
    mają za to wszystkie bankomaty i przelewy darmowe
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-14 14:03:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > zl/mies opłaty za konto ;-))
    > mają za to wszystkie bankomaty i przelewy darmowe

    I to konto tylko do tego niestety sie nadaje....

  • 5. Data: 2002-10-14 14:56:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > I to konto tylko do tego niestety sie nadaje....

    a do czego jeszcze można używać konta bankowego ;-))

    jedyna jego wada, to dyskusyjne przeliczenia walut przy darmowych wypłatach
    z bankomatów zagraniczych - w przeciwieństwie do całkiem przyzwoitych kursów
    podawanych na stronach fortisa, do tych operacji używają jakiś
    niekorzystnych kursów
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-10-14 15:06:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > podawanych na stronach fortisa, do tych operacji używają jakiś
    > niekorzystnych kursów

    Jak dla studenta - drogie - nie ma karty wypuklej.
    Dla mnie byloby ok, gdyby dawali VC, a tak???

    Mam same jakies przeboje w zwiazku z tym, ze jeste "e-pakietowiec" ;)

    Bank dal takie konto - i prawdopodobnie najchetniej zrezygnowalby z niego...

  • 7. Data: 2002-10-14 15:11:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Bank dal takie konto - i prawdopodobnie najchetniej zrezygnowalby z
    niego...

    tym bardziej trzeba je zalożyc zanim się rozmyślą ;-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-10-14 15:20:16
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tak :) Przejrzyj archiwum, albo zobacz cos takiego jak:
    > e.pko BP. BZ WBK, Multibank, ING BS, BPH PBK

    Dodał bym jeszcze PKOSA, Kredyt Bank i wiele innych. Porównaj oferty na ich
    stronach internetowych. Szczególnie zwróc uwagę na ewentualne opłaty za
    czynnosci wykonywane przez internet i oprocentowanie(z reguły małe ale tez sie
    liczy).

  • 9. Data: 2002-10-14 15:32:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > czynnosci wykonywane przez internet i oprocentowanie(z reguły małe ale tez

    O. KB24 - jeso ok dla studenta i to nawet bardzo.
    Pekao odradzam - brak dotepu przez inet dla kont studenckich...

    A w sumie - zobacz po prostu ktory w ogole bank masz blisko + bankomat i
    zobacz czy ma oferte dla studentow...

  • 10. Data: 2002-10-14 16:10:43
    Od: <s...@p...pl>

    Osobiscie polecam ING Bank Slaski mam tam konto od 2 lat i jestem happy :)

    .:slimak:.