  • 1. Data: 2002-10-14 14:16:44
    Temat: MasterCard w Citi
    Od: "Maciej Majchrowski" <M...@b...pl>

    Do żony dzwoniła jakaś pani z Citka oferując jej MasterCarda za 30 PLN/rok
    (VC już ma)

    Jednak co dziwne na pytanie żony w jaki sposób przeliczane są zakupy
    dokonane w Euro,
    Pani z Citka podała, że przez USD, tj.
    EUR -> USD -> PLN

    Czy faktycznie w Citku tak jest, czy najzwyczajniej
    jak to zwykle bywa - niekompetentna osoba w banku...

    z góty thnx za odpowiedź

    --
    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@b...pl

  • 2. Data: 2002-10-14 14:31:00
    Temat: Re: MasterCard w Citi
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Wg moich badań przeprowadzanych na infolinii 70/30 konsultantów obstawia
    odpowiednio przez $ / nie przez $ :))))
    Ale w koncu jakis kierownik mi wytlumaczyl, ze tak jest z pewnoscia ( EUR ->
    USD -> PLN ), bo tak chce centrala i juz a on nie moze powiedziec czy
    zrezygnuja z przejscia przez $ za miesiac czy za rok. Moim skromnym zdaniem
    beda czekac az wejdziemy do strefy euro i problem sie sam rozwiaze :)

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-10-14 16:01:50
    Od: "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl>

    Ogólne przeliczenia za zakupy w Europie (? euro) to idą :

    ? -> $ -> PLN

    Miałem tak jak byłem we Francji i wszystkie zakupy za pomocą VC mBanku szły
    jak wyżej.
    W innych bankach też tak jest. (na 99%)

    Pozdrowionka :)

  • 4. Data: 2002-10-14 16:03:02
    Temat: cd...
    Od: "Marcin Kubiczek" <m...@p...pl>

    sorry ale serwer nie pokazuje znaku euro, zawist znaku zapytania ma być EUR

  • 5. Data: 2002-10-14 16:08:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Miałem tak jak byłem we Francji i wszystkie zakupy za pomocą VC mBanku
    szły
    > jak wyżej.
    > W innych bankach też tak jest. (na 99%)

    Hej1
    Dodaj, ze dotyczy to kart systemu VISA.
    A nie MasterCarda - gdzie ida Euro->zlotowki - MC z CITI to taki potworek :)
    (ciekawe jak oni to zalatwili z MC?)

  • 6. Data: 2002-10-14 16:26:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Dodaj, ze dotyczy to kart systemu VISA.
    > A nie MasterCarda - gdzie ida Euro->zlotowki - MC z CITI to taki potworek
    :)

    Potworek nie potworek, ale kursy ma korzystne ;-))

    > (ciekawe jak oni to zalatwili z MC?)

    Bank moze sobie wybrac walute rozliczen z ogranizacja ;-)

  • 7. Data: 2002-10-14 17:56:13
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witek wrote in message ...
    >:)
    >
    >Potworek nie potworek, ale kursy ma korzystne ;-))

    Nooo, nawet bardzo

    W ten sam dzień 10 E = 41.7 PLN Mastercard (z prowizja) PBK i 10 E = 42.93
    Citi. Nic tylko placic

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-10-14 18:06:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nooo, nawet bardzo
    >
    > W ten sam dzień 10 E = 41.7 PLN Mastercard (z prowizja) PBK i 10 E = 42.93
    > Citi. Nic tylko placic

    Ale jaka karta citi ? MC ?
    To moze ja mam jakas dziwna ta MC citi, bo tego samego dnia: KK MC citi:
    4,14zl, a VC multi 4,26zl
    Najwyzszy kurs przy platnosciach zagranicznych (z roznego okresu) KK citi
    mialem: 4,18zl ;-))

    Pzd
    Witek-zdziwiony

  • 9. Data: 2002-10-15 05:51:34
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dodaj, ze dotyczy to kart systemu VISA.
    > A nie MasterCarda - gdzie ida Euro->zlotowki - MC z CITI to taki potworek

    A może nie załatwili?... Na mojej MC z Pekao stoi: Eurocard MasterCard. Na
    Citkowej nijak nie mogę się doszukać "Eurocard". Może tu tkwi szkopuł?

    MaciejK

  • 10. Data: 2002-10-15 06:13:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A może nie załatwili?... Na mojej MC z Pekao stoi: Eurocard MasterCard. Na
    > Citkowej nijak nie mogę się doszukać "Eurocard". Może tu tkwi szkopuł?

    Ale EC w koncu polaczyl sie z MC - wiec to teraz jedna i ta smaa firma :)