  • 1. Data: 2004-12-13 18:57:15
    Temat: Stan Konta w bankomacie
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Czy wyplacajac karta Visa z Mbanku pieniadze w bankomacie BZ WBK mozna
    spradzwic stan konta.
    A dokladnie mi chodzi czy na kwitku informujacym nas ile wyplacilismy
    pieniedzy jest tez kwota jaka nam pozostala na koncie.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-12-13 19:06:25
    Temat: Re: Stan Konta w bankomacie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek <m...@p...wp.pl> wrote:
    > A dokladnie mi chodzi czy na kwitku informujacym nas ile wyplacilismy
    > pieniedzy jest tez kwota jaka nam pozostala na koncie.

    Zaryzykuje odpowiedz, ze nie :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-13 19:24:12
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

> [...]
    > A dokladnie mi chodzi czy na kwitku informujacym nas ile wyplacilismy
    > pieniedzy jest tez kwota jaka nam pozostala na koncie.

    Nie, ale w Euronecie możesz (też bezprowizyjny dla mBanku). Usługa taka
    kosztuje 1 PLN.

  • 4. Data: 2004-12-13 21:12:34
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "F3k" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kosztuje 1 PLN.

    Naprawdę? Sprawdzenie w bankomacie kosztuje?

    Pozdr.
    Onzo

  • 5. Data: 2004-12-14 07:32:42
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Onzo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "F3k" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę? Sprawdzenie w bankomacie kosztuje?

    Cóż, Euronet firma niezależna, każdy z czegoś musi żyć.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl