    From: <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank prowizja w bankomacie Euronetu???
    Date: 26 Mar 2002 15:15:04 +0100

    > Euronet obsluguje bankomaty w Millenium, co nie znaczy ze to sa "jego"
    > bankmaty.
    > Sprawdz na stronie mbanku - czy taki bankomat jest - ja wlsanie tez myslakem
    > ze tak jest bo mam pod nosem Millennium, ale nie ma tak dobrze :)))
    > JEndym slowem nie uznaja ci

    a) Na umowie czy innych papierach z mB lub regulaminach na www nie mowy o tym,
    że _niektóre_ bankomaty Euronetu są bezprowizyjne, tylko, że "Euronetu".

    b) Euronet w Millenium (przynajmniej te co widziałem) ma _normalną_ nalepkę
    z logo Euronetu. Nigdzie nie pisze, że ten akurat nie jest jego.

    c) To, że na liście darmowych bankomatów na www mB nie ma jakiegoś bankomatu
    też mało ważne, bo bywa, że lista jest nieaktualna.

    d) A co znacznie ważniejsze - _nigdzie_ "nie jest napisane", że lista ta jest
    częścią umowy/regulaminu i że ma jakikolwiek charakter oficjalnej, urzędowej
    listy bezpłatnych bankomatów dla mB.

    mB, Pan powyżej i pożal się Boże "obrońcy" mB na jego Forum "nabiał" sobie
    robią?

    Co na to prawnicy?

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden