  • 1. Data: 2002-12-20 23:06:54
    Temat: Nowy prezes Raiffeisena - wreszcie
    Od: "hmiel" <h...@p...gazeta.pl>

    Nowym prezesem będzie Piotr Czarnecki - do niedawna szef departamentu ds.
    klientów biznesowych w TPSA.

  • 2. Data: 2002-12-21 09:28:03
    Temat: Re: Nowy prezes Raiffeisena - wreszcie
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "hmiel" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nowym prezesem będzie Piotr Czarnecki - do niedawna szef departamentu ds.
    > klientów biznesowych w TPSA.

    czemu "wreszcie"?

  • 3. Data: 2002-12-21 09:30:59
    Od: s...@o...pl

    > Użytkownik "hmiel" <h...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > czemu "wreszcie"?

    a cholera wie
    ciekawe czy klienci beda też tak szybko uciekać jak z TPSA
    no i ten nieszczęsny getin...

  • 4. Data: 2002-12-21 09:36:55
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a cholera wie
    > ciekawe czy klienci beda też tak szybko uciekać jak z TPSA
    > no i ten nieszczęsny getin...

    to sie smiesznie sklada, bo ja wlasnie dzis jade zamknac rachunek w rb:)

  • 5. Data: 2002-12-21 11:17:34
    Od: Klient<k...@s...cut>

    In article <1...@n...onet.pl>
    s...@o...pl wrote:

    > a cholera wie
    > ciekawe czy klienci beda też tak szybko uciekać jak z TPSA
    > no i ten nieszczęsny getin...

    hehe zobaczcie wazeliniarski artykul w rzepie, absolwent Harvardu LOL ;-)))))))