  • 11. Data: 2003-04-27 19:45:38
    Temat: Re: [mBank] - nowy serwis transakcyjny
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 27 Apr 2003 16:57:44 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    >kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)
    >
    >RJCz

    Denerwujace, ze jak chce wykonac dowolny przelew to musze kliknac o
    raz wiecej niz w stary menu, a z reguly takie przelewy wykonuje :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 12. Data: 2003-04-27 20:24:43
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > podoba mi sie polaczenie operacji planowanych, tak, ze widac rowniez te ze
    > zlecenia stalego,

    A w ktorej czesci menu doszukales sie takiego polaczenia ?
    Bo u mnie jest oddzielnie i może to dobrze.

    Karol

  • 13. Data: 2003-04-27 21:33:54
    Od: l...@l...ru

    > Oszukują :)
    >
    > Potwierdzenia przelewu nie można wydrukować bezpośrednio po złożeniu,
    > ale % od sumy już nie naliczają :P
    >
    > Zobaczymy co przeczytamy na potwierdzeniu (czy o złożeniu czy o
    > wykonaniu) :).

    Na potwierdzeniu będzie jak dawniej o złożeniu bo aby można było powiedzieć że
    zlecenie zostało wykonane to powinna tam być umieszczona informacja którą sesją
    Elixir-u i w jakim dniu faktycznie wyszło z banku. Dopóki system nie będzie
    generował takiej informacji to wiele instytucji nie będzie chciało tego wydruku
    akceptować jako potwierdzenia realizacji. Swoją drogą to dobrze że nie można
    tego wydruku zrobić przed jego faktyczną realizacją...do tej pory można było
    przelew zrobić, wydrukować potwierdzenie, przelew anulować a następnie świecić
    zleceniodawcy wydrukiem i twierdzić że to problem jego banku:)
    Pozdrawiam
    lukasz

  • 14. Data: 2003-04-27 21:37:11
    Od: l...@l...ru

    > ...do tej pory można było
    > przelew zrobić, wydrukować potwierdzenie, przelew anulować a następnie
    > świecić
    > zleceniodawcy wydrukiem i twierdzić że to problem jego banku:)

    zamiast zleceniodawcy powinno być oczywiście odbiorcy:)

    lukasz

  • 15. Data: 2003-04-27 22:54:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    > Denerwujace, ze jak chce wykonac dowolny przelew to musze kliknac o
    > raz wiecej niz w stary menu, a z reguly takie przelewy wykonuje :(.

    A ja na ogół zdefiniowane i fajnie, że nie muszę o jeden raz więcej klikać
    ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2003-04-28 07:12:38
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A w ktorej czesci menu doszukales sie takiego polaczenia ?
    > Bo u mnie jest oddzielnie i może to dobrze.

    hm, no faktycznie chyba mi sie cos wydawalo :-)) mam sporo przelewow i
    widocznie zobaczylem to co chcialem - a nie to co bylo
    :-)

  • 17. Data: 2003-04-28 09:19:31
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mi się podoba tak, że z pracy, przed weekendem, logowałem się błyskawicznie a
    teaz logowanie trwa kilka minut. Może to wina sieci u nas a może...

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 18. Data: 2003-04-28 09:43:45
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:d6Uqa.41930$v62.454803@news.chello.at...
    > Mnie się podoba. Jednym kliknięciem operacje z ostatnich 14 dni.

    A to gdzie się znajduje? Bo ja mam jak wcześniej - najpierw musze wybrac
    okres, a dopiero potem moge zobaczyc operacje.

    Michał M

  • 19. Data: 2003-04-28 10:09:12
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>. Rzuciłem więc
    wszystko i czytam:

    > A to gdzie się znajduje? Bo ja mam jak wcześniej - najpierw musze wybrac
    > okres, a dopiero potem moge zobaczyc operacje.
    Na spisie rachunków klikasz saldo rachunku

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 20. Data: 2003-04-28 10:33:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    [...]

    Najważniejszą zmiana jest tak, że działa teraz kosmicznie wolno...
    Przypomina Inteligo z dawnych czasów...