  • 1. Data: 2003-04-27 14:57:44
    Temat: [mBank] - nowy serwis transakcyjny
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    RJCz

  • 2. Data: 2003-04-27 15:00:04
    Temat: Re: [mBank] - nowy serwis transakcyjny
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:b8gr60$9sd$1@news.onet.pl

    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany
    > w sumie kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    Jakie zmiany ?

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2003-04-27 15:19:18
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    > kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    podoba mi sie polaczenie operacji planowanych, tak, ze widac rowniez te ze
    zlecenia stalego, czyli podobnie jak w lg
    nie podoba mi sie ze nadal nie ma operacji niewykonanych
    nie podoba mi sie ze nie dzialaja zadne opcje wydrukow (stan: niedziela)
    nie podoba mi sie ze pola zmien/usun/cos tam po peawej stronie przelewow
    zdefiniowanych sa byle jakie i w zasadzie zle
    :-)

  • 4. Data: 2003-04-27 15:21:49
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Faktycznie - sama kosmetyka :-))

  • 5. Data: 2003-04-27 15:32:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 27 Apr 2003 17:00:04 +0200, w <b8graa$esh$1@news.onet.pl>,
    "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:b8gr60$9sd$1@news.onet.pl

    > Jakie zmiany ?

    Oszukują :)

    Potwierdzenia przelewu nie można wydrukować bezpośrednio po złożeniu,
    ale % od sumy już nie naliczają :P

    Zobaczymy co przeczytamy na potwierdzeniu (czy o złożeniu czy o
    wykonaniu) :).

  • 6. Data: 2003-04-27 17:06:17
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    > kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    Mnie się podoba. Jednym kliknięciem operacje z ostatnich 14 dni.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 7. Data: 2003-04-27 17:43:52
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> wrote:
    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    > kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    mi sie nie podoba.
    zeby zajrzec w operacje planowane trzeba przejsc przez historie.
    historia ujemna czyli przyszlosc ;-) - troche bez sensu.
    no i przede wszystkim trzeba wiecej klikac [to dla mnie najpowazniejszy
    mankament].

    ale za to modyfikuj/anuluj/usun jako guziczki przy np. przelewach zdefiniwanych
    - to mi sie podoba.

    ale za to kolory jakies bledsze - daja po galach przyzwyczajonych
    do poprzednich- zastanaiwam sie, czy zalogowalem sie do mBanku,
    czy jakiejs podstawionej strony ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-04-27 18:07:18
    Od: TomN <n...@i...pl.eu.org>

    W wiadomości <b8h4so$jr3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    dnia 27 Apr 2003 17:43:52 GMT, Roman Kubik wstukał(a)

> [...]
    > historia ujemna czyli przyszlosc ;-) - troche bez sensu.
    > no i przede wszystkim trzeba wiecej klikac [to dla mnie najpowazniejszy
    Eee - operacja planowana to operacja wykonana w systemie w przeszłości
    (zdefiniowanie), która tylko termin realizacji ma ustalony na przyszłość
    - czyli jakiś sens jest

    > ale za to modyfikuj/anuluj/usun jako guziczki przy np. przelewach zdefiniwanych
    > - to mi sie podoba.
    oooo tak

    TN
    --
    IIII NNN NNNTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 111 111 55555

  • 9. Data: 2003-04-27 18:31:50
    Temat: Re: [mBank] - nowy serwis transakcyjny i ....
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    nowa pozycja w menu:
    Karty kredytowe ;))))))))))))))))))

    pozdr,

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057
    liczy się każdy grosz......

  • 10. Data: 2003-04-27 18:56:30
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> wrote in message
    > Jak Wam się podoba nowy serwis transakcyjny mBanku? Zmiany w sumie
    > kosmetyczne, ale można się przyzwyczaić... ;-)

    Mi to przypomina robienie makijażu osobie, którą należy poddać gruntownej
    operacji plastycznej po ciężkim wypadku samochodowym.