  • 1. Data: 2003-04-27 08:14:04
    Temat: BPH PBK Transakcje bankomatowe za granicą
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Oto przykład właśnie przed chwilą się o tym przekonałem badając wyciągi
    bankowe;

    50EUR wyciągnięte z bankomatu w Görlitz:
    - kartą EC/MC Silver banku BPH PBK - zablokowano mi kwotę 230,09 zł czyli 1
    EUR=4,6018
    - kartą Maestro banku BPH PBK - 213,52 czyli 1 EUR=4,2704

    transakcje dokonywałem 19.kwie.2003 więc nie są jeszcze ostatecznie
    rozliczone.

    W jaki sposób najtaniej jest więc zaopatrywać się w lokalną walutę podczas
    wycieczek ?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 2. Data: 2003-04-27 09:40:03
    Temat: Re: BPH PBK Transakcje bankomatowe za granicą
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 27 Apr 2003 08:14:04 GMT, Krzysztof z Warszawy kw1618
    <k...@i...pl> napisał:

> [...]
    > 1
    > EUR=4,6018
    > - kartą Maestro banku BPH PBK - 213,52 czyli 1 EUR=4,2704

    W ramach jednego banku takie roznice???? Czy ten silver to moze kredytowka
    i stad wyzsza prowizja?

    > W jaki sposób najtaniej jest więc zaopatrywać się w lokalną walutę
    > podczas
    > wycieczek ?

    MAestro prepaid ING BS :-) Przynajmniej w krainie euro. Najwazniejszy
    ficzer to 3 % prowizji od wyplat gotowkowych + dosc korzystne kursy

    M.

  • 3. Data: 2003-04-27 17:04:47
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprn97s1ga139mw6@news.tpi.pl...
    (...)

    > W ramach jednego banku takie roznice???? Czy ten silver to moze kredytowka
    > i stad wyzsza prowizja?

    Kredytówka. Może dlatego...

  • 4. Data: 2003-04-29 16:21:03
    Od: k...@w...pl

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    > wiadomości news:oprn97s1ga139mw6@news.tpi.pl...
    > (...)

    Wasc dolicz prowizje, od wyplat bezgotowkowych kredytowka, nie od dzisiaj
    wiadomo, ze z bankomatu ciagnie sie plaska karta, bo jest taniej :-))

  • 5. Data: 2003-05-02 16:09:13
    Temat: Odp: BPH PBK Transakcje bankomatowe za granicą
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

    > Wasc dolicz prowizje, od wyplat bezgotowkowych kredytowka

    Co to takiego?