  • 1. Data: 2003-04-27 07:46:56
    Temat: Kredyt Bank stracil 415 mlz zl!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ekhem - osoba zainteresowana - Ty juz wiesz co! ;) hihihi
    Ja tam ciekawy jestem czy nie wzrosna oplaty i czy zwolnienie
    wiekszych nie bedzie... Bo juz sie zastanawialem czy sie do nich z BZ
    WBK nie przenesc ostatecznie...

    Kolejna szokująca informacja dla akcjonariuszy Kredyt Banku. Strata
    spółki
    w 2002 r. wyniosła aż 415,8 mln zł. W lutym bank wstępnie informował,
    że w
    wyniku utworzenia dodatkowych rezerw jego strata netto w 2002 r.
    sięgnęła
    330 mln zł.

    Według ostatecznego raportu, przychody z tytułu odsetek wyniosły w
    ubiegłym roku 1,9 mld zł (spadek z 2,3 mld zł), a przychody z prowizji
    wzrosły do 401,5 mln zł (z 310,2 mln zł). Wynik operacji finansowych
    był
    ujemny (-31,7 mln zł) wobec 119,1 mln zł na plusie w 2001 r.

    za PB

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-27 17:32:01
    Temat: Re: Kredyt Bank stracil 415 mlz zl!!!
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > był
    > ujemny (-31,7 mln zł) wobec 119,1 mln zł na plusie w 2001 r.

    Gdzie można o tym poczytać w Internecie?

  • 3. Data: 2003-04-27 18:22:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Gdzie można o tym poczytać w Internecie?

    www.pb.pl

    oraz

    http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=483482

  • 4. Data: 2003-04-27 19:39:34
    Od: t...@p...onet.pl

    > www.pb.pl
    > oraz
    > http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=483482

    Dziekuje. No to już nie ma się co dziwić, że Pacuk (prezesował od utworzenia,
    chyba już ponad dziesięc lat temu) musiał zrezygnować. Ciekawe co dalej. Ten
    ich Żagiel niby w tym roku dobrze się rozwija.
    http://www.zagiel.com.pl/glowna.php?id=aktualnosci/0
    2kwiecien_2003/3

    Z drugiej jednak strony dziwi mnie jak Pacuk mógł dopuścić do tak dużej straty.
    Przedtem zawsze mieli zyski; chociaż w 2001 mniejsze niż w 2002. Pozdrowienia
    Tensor1
    PS. W tym momencie KB przebił BRE. Choć BRE jeszcze nie powiedział ostatniego
    słowa; oficjalny raport roczny chyna jeszcze nie jest znany.

  • 5. Data: 2003-04-27 19:43:33
    Od: t...@p...onet.pl

    > Przedtem zawsze mieli zyski; chociaż w 2001 mniejsze niż w 2002.

    Przepraszam literówka: chociaż w 2001 mniejsze niż w 2000.

  • 6. Data: 2003-04-27 20:27:36
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    straty.
    > Przedtem zawsze mieli zyski; chociaż w 2001 mniejsze niż w 2002.

    Czy te wyniki to skonsolidowane były ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-04-28 06:01:45
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > straty.
    > Pozdrowienia
    > Czy te wyniki to skonsolidowane były ?
    > Karol

    Przyznam się, że nie wiem jaka jest róznica pomiędzy wynikami skonsolidowanymi
    a nie skonsolidowanymi. Mógłbyś wyjasnic.

    Zgodnie z komunikatem główna różnica w dwóch podanych wynikach wynikła z nie
    uwzględnienia (w tym pierwszym) rezerw na Żagiel. (Biedaczysko Pacuk pewno mu
    się zapomniało, że ma Żagiel.!!!)

    Pozdrowienia Tensor1.

  • 8. Data: 2003-04-28 07:01:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karol wrote:
    > Czy te wyniki to skonsolidowane były ?

    Tak. Cala grupa KB ma takie straty.

  • 9. Data: 2003-04-28 07:12:55
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    A ile stracil na lewych interesach czlonkow zarzadu ? Niedawno w Sprawie dla
    Reportera nie zjawil sie zaden przedstawiciel z tego banku aby wyjasnic
    jakie interesy robili na Wybrzezu, komu i dlaczego udzielali lewych
    wielomilionowych kredytow...

    D.

  • 10. Data: 2003-04-28 11:15:33
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Pani Jaworowicz, ktora myli przychod z dochodem, jest dla ciebie ekspertem
    gospodarczym ? :-)

    Przemek