  • 1. Data: 2003-04-27 08:06:55
    Temat: o funduszach inwestycyjnych
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Witam.
    Moze ktos mi polecic jakac ciekawa strona o funduszach inwestycyjnych dla
    laikow ?
    Jaki inwestowac, ile , kiedy wycofac, teminy lokaty etc.
    Dziekuje z gory.

    --
    Remek www.remig.cad.pl

  • 2. Data: 2003-04-27 09:22:20
    Temat: Re: o funduszach inwestycyjnych
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Remek" napisał w wiadomości
    .
    > Moze ktos mi polecic jakac ciekawa strona o funduszach inwestycyjnych dla
    > laikow ?
    > Jaki inwestowac, ile , kiedy wycofac, teminy lokaty etc.

    http://barometr.onet.pl/

    http://www.money.pl/fundusze/

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/fundusze/

    http://tfi.hoga.pl/ - jest tam dział "Warto wiedzieć"

    http://fundusze.wp.pl/doradzamy.html?a=5&b=4&POD=5&d
    ok_id=11

    http://www.fi.com.pl/

    http://www.efund.pl/wiadomosci.asp

  • 3. Data: 2003-04-27 13:38:48
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b8g7md$b8r$1@news.onet.pl>, Robert Kondraciuk wrote:

    > Użytkownik "Remek" napisał w wiadomości
    > .

    http://fundi.polmail.pl/
    http://bossa.pl/fundusze/
    http://www.parkiet.com/fundusze/index.jsp?dz=04
    http://analizator.xo.pl/fundinw.htm

    Tu uzupelnienie :)

  • 4. Data: 2003-04-27 20:43:13
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > laikow ?
    > Jaki inwestowac, ile , kiedy wycofac, teminy lokaty etc.
    na więcej grup na raz nie dało się wysłać?