    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - niefajnie - wysyłanie kart
    Date: Thu, 22 May 2003 16:08:32 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@temp.compfort.com.pl

    Spotkało mnie ostatnio coś niefajnego w mBanku, co skłoniło mnie do
    przemyśleń co do procedury wysyłania kart w mBanku. Automatycznie mBank
    wysyłał do mnie karty do eKonta i eMax'a (te drugie troche sobie kosztują).
    Po 2ch miesiącach od końca ważności kart bankomat odpowiedział mi, że karta
    jest nieważna. No tak - kożystałem z niej bardzo żadko (mam konto również w
    innym banku), ale jak mi była potrzebna to jest przeterminowana. Więc za
    telefon i wyjaśniam na mLinii. Nie bede zanudzał, więc w skrócie:
    1. Twierdzą, że wysłali na poprzedni adres do koresponencjii (zmieniałem w
    międzyczasie)
    2. Akurat tak się składa, że wciąż mieszkam pod starym adresem (opóźnienia w
    oddaniu nowego mieszkania) i karta nie dotarła
    3. Nie mam pojęcia kto zawinił (poczta, ktoś wyjął ze skrzynki i nie wiem co
    jeszcze)
    4. Chciałbym wieżyć, że mBank wysłał koperty z kartami
    5. mBank WYSYŁA KARTY ZWYKŁĄ POCZĄ, więc nawet nie można im udowodnić, że
    nie wysłali (bo nie mają potwierdzenia wysłania od Poczty)
    6. Rozumiem, że wysyłanie poleconym kosztuje drożej - ale w tej sytuacji JA
    PŁACĘ ZA OSZCZĘDNOŚCI Banku i czuję się delikatnie mówiąc zrobiony w bambuko
    7. Zadzwoniłem i zrezygnowałem z tych (2ch) kart do eMaxa (bo i tak z nich
    nie korzystałem, jak nadmieniłem napoczątku), ale pieniązków nie
    odzyskałem -72 zl (reklamacja nie została uwzględniona)

    Czy ktoś miał podobne doświadczenia. Nie mam sił z nimi walczyć, ale może
    jest sposób, żeby zmienić umowę z bankiem tak, żeby klient nie ponosił
    odpowiedzialności za nidopatrzenia banku, poczty i co tam jeszcze.

    I jeszcze pytanie. Dlaczego w regulaminie napisano, ze mam aktywowac karte
    do 7 dni od dnia otrzymania karty? Zabezpieczenie? Wiec dlaczego nikt z
    mBanku nie zainteresował się tym, ze 3 karty nie zostały aktywowanie po 2ch
    miesiącach od wysłania? ZACZYNAM SIĘ BAĆ!

    I jeszcze jedna ciekawostka. Poprosiłem 5 tygodni temu o wydruk z historii
    rach. z mojego TELEPEKAO24 (koszt 31zl). Czekałem ponad 2-tyg i nic.
    Dostałem odpowiedz z banku, ze wyslali. Nie moglem juz czekac, wiec
    poprosilem o ponowne wyslanie (następne 31zl). Po kilku dniach przyszly oba.
    Tyle, że na tym starszym nie było pieczątki (tej zamiast znaczka), wiec
    pewnie utknęła na poczcie (bo przesyłka niby nieoplacona).
    I w tym przypadku juz nie mam sil nawet, zeby to reklamowac.

    Najgorsza jest tak na prawde ta niepewność - gdzie są moje karty, pieniądze,
    zaświadczenia. A czasami muszę coś załatwić w zamkniętym czasie.

    Pozdro