  • Data: 2003-05-28 06:23:09
    Temat: Re: mBank - niefajnie - wysyłanie kart
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 May 2003 11:35:50 +0200, "Jarosław Lech"
    <j...@a...net.pl> wrote:

> [...]

    masz. W regulaminie (przynajmniej moim) nie ma słowa o sposobie
    wysłania karty. Skoro nie masz wpływu na to, w jaki sposób wysyłają
    (np. nie możesz sam jej odebrać), to odpowiedzialność spada na Bank.
    Przecież istota tej umowy ("karcianej") polega na tym, że Ty masz mieć
    kartę, a oni przyjmują za nią zapłatę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski