  • 1. Data: 2003-05-22 14:08:32
    Temat: mBank - niefajnie - wysyłanie kart
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Spotkało mnie ostatnio coś niefajnego w mBanku, co skłoniło mnie do
    przemyśleń co do procedury wysyłania kart w mBanku. Automatycznie mBank
    wysyłał do mnie karty do eKonta i eMax'a (te drugie troche sobie kosztują).
    Po 2ch miesiącach od końca ważności kart bankomat odpowiedział mi, że karta
    jest nieważna. No tak - kożystałem z niej bardzo żadko (mam konto również w
    innym banku), ale jak mi była potrzebna to jest przeterminowana. Więc za
    telefon i wyjaśniam na mLinii. Nie bede zanudzał, więc w skrócie:
    1. Twierdzą, że wysłali na poprzedni adres do koresponencjii (zmieniałem w
    międzyczasie)
    2. Akurat tak się składa, że wciąż mieszkam pod starym adresem (opóźnienia w
    oddaniu nowego mieszkania) i karta nie dotarła
    3. Nie mam pojęcia kto zawinił (poczta, ktoś wyjął ze skrzynki i nie wiem co
    jeszcze)
    4. Chciałbym wieżyć, że mBank wysłał koperty z kartami
    5. mBank WYSYŁA KARTY ZWYKŁĄ POCZĄ, więc nawet nie można im udowodnić, że
    nie wysłali (bo nie mają potwierdzenia wysłania od Poczty)
    6. Rozumiem, że wysyłanie poleconym kosztuje drożej - ale w tej sytuacji JA
    PŁACĘ ZA OSZCZĘDNOŚCI Banku i czuję się delikatnie mówiąc zrobiony w bambuko
    7. Zadzwoniłem i zrezygnowałem z tych (2ch) kart do eMaxa (bo i tak z nich
    nie korzystałem, jak nadmieniłem napoczątku), ale pieniązków nie
    odzyskałem -72 zl (reklamacja nie została uwzględniona)

    Czy ktoś miał podobne doświadczenia. Nie mam sił z nimi walczyć, ale może
    jest sposób, żeby zmienić umowę z bankiem tak, żeby klient nie ponosił
    odpowiedzialności za nidopatrzenia banku, poczty i co tam jeszcze.

    I jeszcze pytanie. Dlaczego w regulaminie napisano, ze mam aktywowac karte
    do 7 dni od dnia otrzymania karty? Zabezpieczenie? Wiec dlaczego nikt z
    mBanku nie zainteresował się tym, ze 3 karty nie zostały aktywowanie po 2ch
    miesiącach od wysłania? ZACZYNAM SIĘ BAĆ!

    I jeszcze jedna ciekawostka. Poprosiłem 5 tygodni temu o wydruk z historii
    rach. z mojego TELEPEKAO24 (koszt 31zl). Czekałem ponad 2-tyg i nic.
    Dostałem odpowiedz z banku, ze wyslali. Nie moglem juz czekac, wiec
    poprosilem o ponowne wyslanie (następne 31zl). Po kilku dniach przyszly oba.
    Tyle, że na tym starszym nie było pieczątki (tej zamiast znaczka), wiec
    pewnie utknęła na poczcie (bo przesyłka niby nieoplacona).
    I w tym przypadku juz nie mam sil nawet, zeby to reklamowac.

    Najgorsza jest tak na prawde ta niepewność - gdzie są moje karty, pieniądze,
    zaświadczenia. A czasami muszę coś załatwić w zamkniętym czasie.

    Pozdro

  • 2. Data: 2003-05-22 14:40:58
    Temat: Re: mBank - niefajnie - wysyłanie kart
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >5. mBank WYSYŁA KARTY ZWYKŁĄ POCZĄ, więc nawet nie można im udowodnić, że
    >nie wysłali (bo nie mają potwierdzenia wysłania od Poczty)

    Hmm... Czy w tym wypadku to nie oni powinni udowodnic, ze wyslali cos, za co
    wzieli pieniadze?

    --
    pzdr
    pedroz

  • 3. Data: 2003-05-23 05:08:25
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Jak to wymusić ?

  • 4. Data: 2003-05-23 07:58:43
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <a...@s...com.pl.pl.pl>

> [...]
    karta

    > jest nieważna. No tak - kożystałem z niej bardzo żadko (mam konto również
    ^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^

    > 4. Chciałbym wieżyć, że mBank wysłał koperty z kartami
    ^^^^^^^

    O borze, wypaliło mi oczy !!!

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 5. Data: 2003-05-23 07:59:40
    Od: <p...@p...onet.pl>

    No wlasnie nie mam pojecia. Wlasnie w taki sposób argumentowale. Dostalem
    odpowiedz, ze oni na pewno to wyslali, bo w koncu prowadza ewidencje poczty
    wychodzacej. Ale jesli bylo tak jak w przypadku telepekao24 (nie wbili
    stempla), lub ktos do zeszytu wpisal a nie wrzucil do poczty wychodzacej,
    lub 100 innych bledow, ktore mogli popelnic - to co? Dalej ja place a
    pewnosci. Nie ma. Ale bardziej mnie denerwuje to, ze w przypadku listu
    NIEpoleconego, tak na prawde nikt nie jest w stanie udowodnic, ze cos wyslal
    (z reki do reki). Poczta Polska nie prowadzi ewidencji takich listów. Wiec
    moim zdaniem, jesli podejmuja takie ryzyko (w imieniu klienta (sic!)), to
    powinni bez gadania uznawac takie reklamacje. W koncu - dlaczego zawsze ja
    place za ich bledy?

    Dzieki za posty
    piejkand

  • 6. Data: 2003-05-23 08:02:03
    Od: s...@p...onet.pl

    > W koncu - dlaczego zawsze ja
    > place za ich bledy?

    Dlatego - że prawdopodobnie podpisałeś umowę w której jest zapisane że zgadzasz
    się na taki sposób wysyłki kart.

  • 7. Data: 2003-05-23 08:17:24
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Dzieki za poprawki. Mam problem z ortografią to fakt.

    Pozdro
    piejkand

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <a...@s...com.pl.pl.pl> napisał
    w wiadomości news:bakkio$pjq$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2003-05-23 08:18:51
    Od: <p...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2003-05-23 08:25:45
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > jest sposób, żeby zmienić umowę z bankiem tak, żeby klient nie ponosił
    > odpowiedzialności za nidopatrzenia banku, poczty i co tam jeszcze.

    Umowa z bankiem (poza kilkoma punktami ale na pewno nie tymi o korespondencji)
    jest drukiem standardowym - jak ci się nie podobają jej zapisy to możesz jej
    nie podpisywać. Jak już podpisaleś to możesz ją wypowiedzieć. ot co.

  • 10. Data: 2003-05-23 08:40:39
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Tak to prawda. Nie ma 3go wyjcia. Nie wiedzialem. Wydawalo mi sie, ze mozna
    przynajmniej próbowac cos zmienic. Ale chyba wypowiem umowe i nie podpisze z
    innym bankiem, bo wszystkie maja ta sama procedure (zapisy w umowie). Chyba,
    ze Ty znasz bank, w którym jest inaczej? Co ja biedny zrobie bez konta
    bankowego? (to bylo pytanie retoryczne).

    Czuje sie przekonany, wiec moze skonczmy ten watek.

    Pozdro
    piejkand