  • Data: 2003-05-23 07:59:40
    Temat: Re: mBank - niefajnie - wysyłanie kart
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No wlasnie nie mam pojecia. Wlasnie w taki sposób argumentowale. Dostalem
    odpowiedz, ze oni na pewno to wyslali, bo w koncu prowadza ewidencje poczty
    wychodzacej. Ale jesli bylo tak jak w przypadku telepekao24 (nie wbili
    stempla), lub ktos do zeszytu wpisal a nie wrzucil do poczty wychodzacej,
    lub 100 innych bledow, ktore mogli popelnic - to co? Dalej ja place a
    pewnosci. Nie ma. Ale bardziej mnie denerwuje to, ze w przypadku listu
    NIEpoleconego, tak na prawde nikt nie jest w stanie udowodnic, ze cos wyslal
    (z reki do reki). Poczta Polska nie prowadzi ewidencji takich listów. Wiec
    moim zdaniem, jesli podejmuja takie ryzyko (w imieniu klienta (sic!)), to
    powinni bez gadania uznawac takie reklamacje. W koncu - dlaczego zawsze ja
    place za ich bledy?

    Dzieki za posty
    piejkand