  • 31. Data: 2003-09-12 09:44:37
    Temat: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
    news:bjqtnb$2pr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Natomiast jest jeden Euronet w New Saczu (w Realu) i tak sie wlasnie
    > zastanawiam, czy oplaca im sie wozic forse kilkadziesiat (kilkaset ?)
    > kilometrow do tego jednego bankomatu (nastepny w Zakopanem) ?

    Może uzupełniają kase ...przelewem :-))))))))
    tomekk

  • 32. Data: 2003-09-12 09:45:11
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl_> napisał w wiadomości

    >Albo sobie założyć EKOKONTO w Banku Ochrony Środowiska i też można mieć
    >wypłaty ze wszystich bankomatach w Polsce bez prowizji...

    A jakie tam są opłaty?

    tomekk

  • 33. Data: 2003-09-12 10:06:23
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bjn38o$i4c$1@news.onet.pl...

    > P.S. Tyle, ze z karta Multi i innej nie mialem przy sobie

    Dlatego założyłem konto w VWbanku i mam awaryjną kartę. Zresztą staram się
    mieć co najmniej 2 karty przy sobie :-)).

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 34. Data: 2003-09-12 10:55:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > Dlatego założyłem konto w VWbanku i mam awaryjną kartę. Zresztą
    > staram się mieć co najmniej 2 karty przy sobie :-)).

    Ych - ale na tych awaryjnych kontach i tak nie mialem na raz tyle kasy ;)

  • 35. Data: 2003-09-12 11:42:36
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

    > A jakie tam są opłaty?

    5zł miesięcznie
    bankomaty Raiffeisena nie wypłacają, poza tym działa

    Dana

  • 36. Data: 2003-09-12 16:40:06
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "dana" <d...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > 5zł miesięcznie
    > bankomaty Raiffeisena nie wypłacajš, poza tym działa

    A dlaczego Rajfi nie wyplaca? BOŚ reklamuje ze wszystkie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 37. Data: 2003-09-12 17:59:38
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Piotr Kazimierz Kuźmiak napisał:

    > A dlaczego Rajfi nie wyplaca? BOŚ reklamuje ze wszystkie.

    Wszystkie akceptujące maestro. Nordea już akceptuje maestro w swoich?

    pzdr

    Tomek

  • 38. Data: 2003-09-13 11:14:51
    Od: "Voodoo_" <N...@w...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > sa banki gdzie za wyplate z obcych bankomatow masz mala prowizje. 3-4
    > zyla mozna scierpiec, ja wychodze z zalozenia ze po ta sa wakacje by
    > korzystac i olewam czy swoj bankomat czy nie.

    No wlasnie - jak z tymi prowizjami? Mam konto w mbanku i ile bym zaplacil
    gdbym zapragnal pobrac pieniadze z bankomatu np. Banku Slaskiego? Czy
    przykladowy Slaski narzuca stala oplate na korzystajacych z ich
    bankomatow nie ich kartami? Jak ma sie to z innymi bankomatami?

  • 39. Data: 2003-09-14 09:41:17
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Voodoo_" <N...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > przykladowy Slaski narzuca stala oplate na korzystajacych z ich
    > bankomatow nie ich kartami? Jak ma sie to z innymi bankomatami?

    Niestety STRASZNIE zdzieraja. W obecnych czasach prowizja % od wyplaty to
    totalny skandal!

    Za http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    Opłata za transakcje w bankomatach krajowych 3% min 5 zł

    Opłata za transakcje w bankomatach zagranicznych 3% min 10 zł

    mBanku oplaca sie uzywac tylko jako konto dla mieszczucha w wielkim miescie.
    Wyjazd na mazury czy nie daj Boze za granice konczy sie palpitacja po
    powrocie hehe

  • 40. Data: 2003-09-14 18:03:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik WaSyL napisał:

> [...]
    >
    > Opłata za transakcje w bankomatach krajowych 3% min 5 zł
    >
    > Opłata za transakcje w bankomatach zagranicznych 3% min 10 zł

    Tylko, że to są opłaty dotyczące KK mBanku. Dla debetówek są inne (co
    nie znaczy, że lepsze)

    pzdr

    Tomek