  • 51. Data: 2017-03-24 11:22:22
    Temat: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Mar 2017 11:34:00 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Zgodziłem się na cykliczne obciążanie karty to druga st
    > rona obciąża a bank ma realizować.

    A jak zmienię zdanie?

    --
    Marek

  • 52. Data: 2017-03-24 11:41:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 11:22:27 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > A jak zmienię zdanie?

    To zgłaszasz,/zmieniasz/wypowiadasz umowę z netfixem/ubezpieczycielem czy z kim tam
    ją zawarłeś
    Proste.
    Bank nie jest od analizowania Twoich umów tylko od realizowania dyspozycji.
    I jeszcze raz powtórzę- gdybym zawarł umowę z netfixem i zgodził się na comiesięczne
    obciążenie karty a po jakims czasie rozmyślił się to najlepszym rozwiązaniem nie jest
    zmienianie limitów transakcyjnych na karcie. Chyba oczywistym jest że trzeba zacząć
    wtedy od rozwiązania umowy z netfixem np

  • 53. Data: 2017-03-24 11:42:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-24 o 11:22, Marek pisze:

    > A jak zmienię zdanie?

    Poinformować o tym drugą stronę umowy.

    --
    Pete

  • 54. Data: 2017-03-24 13:20:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Tue, 21 Mar 2017 11:05:12 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >I to jest aktialnie nie do przyjęcia w naszych czasach i warunkach. W

    Trudno powiedziec, bo ciagle tych bezpodstawnych obciazen jest bardo
    malo.
    Znikomo wrecz.

    Moze banki jakos tam sprawdzaja kontrahentow i nie ma tak tak, ze ktos
    obciazy na 10 mln, wezmie gotowke i wyjedzie.
    (tu sie dokladaja inne banki na swiecie, gdzie nie zawsze tak latwo te
    gotowka podjac).

    >kraju gdzie wymyślono płatności kartą (wtedy jeszcze kredytową) taki
    >model obciążenia był ok, bo reklamacje były rozwiązywanie
    >priorytetowo i bez dyskusji robi się zwrot. [...]
    >Ostatnio znajony z USA był zaskoczony, że u nas przy procesie
    >reklamacji transakcji karta bank jeszcze jakieś fochy robi i trzeba
    >łaskawie czekać na (negatywne) jej rozpatrzenie.

    Otoz to.

    Z drugiej strony - czy u nas nie byloby tak, ze niektorzy klienci by
    wszystko reklamowali, a sklepy w koncu wywiesily tabliczki "kart nie
    przyjmujemy" ?

    J.

  • 55. Data: 2017-03-24 14:24:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Mar 2017 03:41:14 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > To zgłaszasz,/zmieniasz/wypowiadasz umowę z netfixem/ubezpieczyci
    > elem czy z kim tam ją zawarłeś
    > Proste.

    Proste tylko w teori. Praktyce jest tak, że "nie mamy pańskiego
    płaszcza i co pan nam zrobi".

    > Bank nie jest od analizowania Twoich umów tylko od realizowania
    dyspoz
    > ycji.

    Tak, ale jak user chce mieć limit 0 to ma mieć limit zero a nie
    bezwzgĺedne obciążenie. Po to by później nie żebrać za uznaniem
    reklamacji, gdy w innych krajach jest to standard.

    --
    Marek

  • 56. Data: 2017-03-24 14:26:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Mar 2017 13:20:09 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    by
    > wszystko reklamowali, a sklepy w koncu wywiesily tabliczki "kart

    W usa, oddaja bez gadania u jakoś z tym podobnemu nie ma.

    --
    Marek

  • 57. Data: 2017-03-24 14:32:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 14:24:42 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Proste tylko w teori. Praktyce jest tak, że "nie mamy pańskiego
    > płaszcza i co pan nam zrobi".

    Przykład jakiś podasz? No pomijając umowy z pobieraczkami i tego typu

    > Tak, ale jak user chce mieć limit 0 to ma mieć limit zero a nie
    > bezwzgĺedne obciążenie. Po to by później nie żebrać za uznaniem
    > reklamacji, gdy w innych krajach jest to standard.

    Czytasz wątek od początku?
    Autor wątku nawet odpowiedź z mBanku podlinkował
    Obciążyli go bo "...środki oraz limit autoryzacyjny dla transakcji bezgotówkowych)
    pozwoliły na dokonanie powyższej transakcji.
    Limit na bezgotówkowe miał ustawiony na 1000zł, środki dostępne widocznie były, limit
    nie przekroczony to podaj chociaż jeden powód dlaczego Bank miałby odmówić dokonania
    tej transakcji.
    Stoisz na stacji paliw, paliwo nalane, środki na karcie masz, limit nie przekroczony
    a bank odmawia transakcji. Lekko byś się zdenerwował zapewne.

  • 58. Data: 2017-03-24 14:33:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 14:26:46 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > W usa, oddaja bez gadania u jakoś z tym podobnemu nie ma.
    Zauważ że tutaj też oddali.

  • 59. Data: 2017-03-24 16:15:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Zauważ że tutaj też oddali.

    Ale z gadaniem.
    I w efekcie ch* wie - oddali, czy jeszcze zabiora, czy pozyczyli i
    odsetki sobie policza :-)

    J.

  • 60. Data: 2017-03-24 16:48:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 16:15:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale z gadaniem.
    > I w efekcie ch* wie - oddali, czy jeszcze zabiora, czy pozyczyli i
    > odsetki sobie policza :-)

    A co mieli bez gadania oddać i reklamacje zamknać bo im klient powiedziął że nie ma
    umowy z Netfixem?
    Tak to nawet w usa nie ma.