  • 1. Data: 2017-03-20 11:38:49
    Temat: Zakładanie uPuap przez neta - mBank
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Teoretycznie można założyć epuap całkowicie przez neta, ale widzę że w mBanku i
    tak muszę pójść i potwierdzić tożsamość.

    Czyli w mBank zakładanie epuap całkowicie przez neta to na razie pic na wodę,
    right?

  • 2. Data: 2017-03-21 16:58:54
    Temat: Re: Zakładanie uPuap przez neta - mBank
    Od: jj <p...@w...pl>

    Nie wiem co za kretyn to wymyślił. Chyba dla banku jestem zweryfikowanym klientem, po
    co mam jeszcze do nich łazić? Równie dobrze mogę iść do urzędu po certyfikat.