  • 1. Data: 2017-03-18 18:42:17
    Temat: tmobile - BLIK - dziwne....
    Od: szsz <s...@a...pl>

    placilem poprzednio blikiem z tego banku jakies 10 dni temu; dzisiaj
    kolejny raz

    kliknalem BLIK; zalogowalem sie; pojawil sie kod i wyskoczylo
    potwierdzenie do transakcji sprzed 10 dni... (oczywiscie ta poprzednia
    transakcja byla sfinalizowana, jest na liscie platnosci w tmobile)

    anulowalem

    reszta juz byla poprawnie (nowa platnosc)

    to sa jakies problemy BLIKa czy TMobile?

    wielokrotnie placilem z mBanku i nigdy nie mialem takiego dziwnego
    przypadku...

    m.

  • 2. Data: 2017-03-18 21:20:36
    Temat: Re: tmobile - BLIK - dziwne....
    Od: Nika <w...@m...com>

    Alior przeprowadza w ten weekend konsolidację systemu z BPH i ostrzegał,
    że mogą być problemy.

    --
    Nika

  • 3. Data: 2017-03-18 22:20:41
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 18.03.2017 o 21:20, Nika pisze:
    > Alior przeprowadza w ten weekend konsolidację systemu z BPH i ostrzegał,
    > że mogą być problemy.
    Dla ścisłości: konsolidacja w następny weekend. :)
    Kłopoty z dostępem do konta także.

    A co do BLIKa, to też pewna rzecz mnie dziwi.
    Pobieram BLIK, wprowadzam (w bankomacie, sklepie, na stronie),
    następnie potwierdzam, logując się w aplikacji mobilnej, system
    podaje co to za transakcja - potwierdzam, jest OK i... dostaję
    następnego BLIKa? Po jaką cholerę?

  • 4. Data: 2017-03-19 00:00:47
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2017-03-18 o 22:20, jo44 pisze:
    > Dla ścisłości: konsolidacja w następny weekend. :)
    > Kłopoty z dostępem do konta także.

    Dzięki. Tak mnie zestresowali tym milionem komunikatów wysyłanych
    wszystkimi kanałami, że myślałam, że to już.

    --
    Nika