  • 1. Data: 2017-03-21 17:51:57
    Temat: Darmowe konto plus
    Od: b...@g...com

    Witajcie.
    Skromne pytanie. Czy jest jeszcze darmowe konto z darmową kartą bez warunków (widzę,
    że w Mille jest warunek wpływu 1000 PLN, a w mbanku zdaje się też), które:
    1/ miałoby opcję darmowej drugiej karty
    bądź
    b/ opcje darmowego konta dla osoby w wieku dokładnie 18 lat?

    Potrzebuję do szybkich przelewów dla małolaty z pomysłami na wydawanie kasy
    potrzebnej na cito, eksplodującymi zwykle późnym wieczorem :)

    Opłata za wyjmowanie poniżej 50 PLN z bankomatu w mbanku też nam się nie bardzo
    podoba ;)

    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2017-03-21 19:26:20
    Temat: Re: Darmowe konto plus
    Od: b...@o...pl

    W zakresie kont bezwarunkowo darmowych pozostało już niewiele ofert:
    http://bankobranie.blogspot.com/p/strefa-zero-zlotyc
    h.html

  • 3. Data: 2017-03-21 19:27:01
    Od: For@ll <w...@s...info>

    W dniu 2017-03-21 o 17:51, b...@g...com pisze:
> [...]
    potrzebnej na cito, eksplodującymi zwykle późnym wieczorem :)

    > Opłata za wyjmowanie poniżej 50 PLN z bankomatu w mbanku też nam się nie bardzo

    NestBank?

  • 4. Data: 2017-03-21 20:32:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    potrzebnej na cito, eksplodującymi zwykle późnym wieczorem :)

    > Opłata za wyjmowanie poniżej 50 PLN z bankomatu w mbanku też nam się nie bardzo

    Sprawdź dokładnie mBank.
    Jakieś konto jak właściciel do 21 lat chyba jest darmowe lub prawie
    darmowe. Nie wykluczam, że małe wypłaty z bankomatów też nie zostały
    obciążone tam prowizjami, ale nie jestem tego pewien - raczyłeś mi
    przypomnieć, że miałem to sprawdzić.
    P.G.