  • 61. Data: 2017-03-25 12:39:05
    Temat: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-03-23, Kris <k...@g...com> wrote:

    > A tego to nie wiemy

    A temat jest dość stary :)
    https://niebezpiecznik.pl/post/masz-limit-na-karcie-
    platniczej-albo-3-d-secure-sorry-da-sie-je-obejsc/

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 62. Data: 2017-03-25 23:58:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Mar 2017 06:32:52 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Autor wątku nawet odpowiedź z mBanku podlinkował
    > Obciążyli go bo "...środki oraz limit autoryzacyjny dla tran
    > sakcji bezgotówkowych) pozwoliły na dokonanie powyższej tran
    > sakcji.
    > Limit na bezgotówkowe miał ustawiony na 1000zł, środki
    > dostępne widocznie były, limit nie przekroczony to podaj chocia
    > ż jeden powód dlaczego Bank miałby odmówić dokonan
    > ia tej transakcji.

    Tak, ale ja nie o tym, Później ktoś napisał, że limity to i tak lipa
    bo jak obciążenie przyjdzie na kartę , to i tak bank to zrobi bez
    względu na limity autoryzacyjne. Konkluzja jest taka, że powinny być
    limity obciążeniowe, bo klient takich limitów naprawdę oczekuje.

    --
    Marek