  • 1. Data: 2017-03-18 09:31:59
    Temat: Jaki jest % przy bankowej pożyczce z jednorazową spłatą po 12 mies ?
    Od: dariusz <d...@g...com>

    Cześć, na jaki % firma X może obecnie pożyczyć z banku Y np. 5 mln zł? Całkowita
    spłata pożyczki + % byłaby jednorazowa (nie ratalna) po 12 mies. Pomijam kwestie
    papierkologii, interesuje mnie tylko informacja o tym jakiego poziomu % mogę się
    spodziewać? A może posiadacie informacje o % w innych instytucjach finansowych np.
    SKOK czy Chwilówki?

    Z góry wielkie dzięki za merytoryczne odpowiedzi ;)

    Pozdrawiam
    Dariusz

  • 2. Data: 2017-03-19 21:12:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 09:31, dariusz pisze:
> [...]
    SKOK czy Chwilówki?

    > Z góry wielkie dzięki za merytoryczne odpowiedzi ;)

    to się nazywa kredyt balonowy, ale nawet trudno mi sobie wyobrazić jakie
    firma musiałaby spełnić warunki, aby otrzymać taką kwotę

    --
    pozdrawiam
    RobertS