  • 61. Data: 2003-10-23 20:50:46
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Witold Przygoda napisał:

> [...]
    > centrali oraz numeru wewnetrznego, ktory jednak mozna tonowo wybrac nie
    > czekajac na zadna obsluge) jest zapora nie do przebycia dla mBanku.
    > Oczywiscie slowa o tym nigdzie nie napisali, ze ich wspanialy system do
    > oddzwaniania nie potrafi dostukac sobie 4 cyfr... Zamowilem wiec
    operatora
    > na numer domowy (musze dodac, ze nie mialem, nie mam i nie chce miec
    > komorki ;) niestety nie doczekalem sie... Dzwoniac kolejny raz na mLinie
    > dowiedzialem sie znowuz, ze "oddzwonienie operatora" moze nastapic do
    > dwoch dni od zgloszenia, w godzinach od 8 do 22.

    Wszyscy na grupie bija pianę co powinien robić mBank a czego nie
    powinien. Może zamaist wylewać żale na grupę lepiej skontaktować się z
    mBankiem, żeby wyjaśnić całą sytuację i konto założyć. Opisać problem i
    wysłać mBankowi. Jeśli rzeczywiście procedury mają "do bani" to może w
    końcu zdecydują się je poprawić, zmienić, ulepszyć.

    Skoro operator nie może się do nas zadzwonić to może my powinniśmy
    zadzwonić do mBanku? Od 8 do 22-giej jest dużo czasu. Trzeba się czasem
    poświecić. Jeśli oczywiście zależy nam jeszcze na tym koncie i nie
    zraziliśmy się na starcie do instytucji. Czasami musimy iść do bankun
    wypełniać jakieś dokumenty i też tracimy czas. Musimy zwolnić się
    wcześniej z pracy na przykład.

    Gdyby np. w regulaminie było napisane, że trzeba dokuemnty wysłać np.
    pocztą kurierską, a nie listem poleconym czy paczką (bo takie mają
    procedury) albo zostawić w oddziale, to oczywiście odezwałyby się głosy,
    że jak to może być. To bank ustala reguły gry a od nas zależy, czy tę
    grę podejmiemy czy nie. Innną sprawą jest, że jak procedury będą złe to
    bank klientów nie będzie zyskiwał. I jeśli będzie mu zależało na
    klientach, to dostosuje się do ich oczekiwań, chyba, że mu się to nie
    będzie kalkulowało...

    K.

    P.S. Wysłałem wczoraj tego posta, ale nie wiem czmu mi go nie
    autoryzowało. Na szczęście kopia była w "elementach wysłanych". ;-)

  • 62. Data: 2003-10-24 05:13:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003 22:50:46 +0200, Krystek <k...@s...pl_> wrote:

    >Skoro operator nie może się do nas zadzwonić to może my powinniśmy
    >zadzwonić do mBanku? Od 8 do 22-giej jest dużo czasu. Trzeba się czasem
    >poświecić.

    Chodzi o to, że procedura tego nie przewiduje. to ONI muszą zadzwonić.

    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 63. Data: 2003-10-26 12:25:44
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Tristan Alder w odpowiedzi na mój post napisał:

    > Chodzi o to, że procedura tego nie przewiduje. to ONI muszą zadzwonić.

    No to tak jak napisałem: mBank powinien zmienić lekko swoje procedury,
    bądź też osoba, której naprawdę zależy na założeniu w tym banku
    internetowym konta powinna zadzwonić i objaśnić problem. Ja bym zrobił
    tak: zadzwoił do nich powiedział, że jest taka sytuacja - problem
    z założeniem konta bo rzadko jestem przy telefonie, i poprosił żeby
    oddzwonili od razu po moim telefonie - w przeciągu jakiegoś tam krótkiego
    czasu. Gdyby nie oddzwonili to wtedy bym pisał do szefostwa. I tyle.

    K.

  • 64. Data: 2003-10-26 15:08:46
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > No to tak jak napisałem: mBank powinien zmienić lekko swoje procedury,

    heh, zmienia owszem, ale w V kwartale. :-P

> [...]
    > oddzwonili od razu po moim telefonie - w przeciągu jakiegoś tam krótkiego
    > czasu. Gdyby nie oddzwonili to wtedy bym pisał do szefostwa. I tyle.

    Zdaje sie, ze z dodzwonieniem sie na mLinie tez byly problemy. Pozatym
    wszystko wskazuje na to, ze nie ma mozliwosci umowienia sie na telefon
    zwrotny w konkretnym terminie - system tekiej opcji nie przewiduje. Wiec
    kupa.

    Z pisaniem do szefostwa czesto jest jak z pisaniem na Berdyczow. Podobno
    mBankowcy czytaja grupe, wiec gdyby chcieli to juz by ten problem
    rozwiazali (podobne problemy z oddzwanianiem opisywalo tu wiele osob).
    Moze zakladanie konta w mBanku to rodzaj nowej loterii? Uda sie, albo
    nie? Tylko jest nagroda watpliwej jakosci. :-P

    Bartol

  • 65. Data: 2003-10-27 09:51:24
    Od: "Joe" <J...@w...plx>

> [...]
    > wysłać mBankowi. Jeśli rzeczywiście procedury mają "do bani" to może w
    > końcu zdecydują się je poprawić, zmienić, ulepszyć.

    Miałem też ten sam problem. Czekałem w domu na telefon ale nie byłem w
    stanie czekać cały dzień. Przecież to bank internetowy nie telefonowy.
    Dzwoniłem raz, dwa razy i nawet trzy razy do banku. W końcu prosiłem o
    rozmowę z przełożonym. Tłumaczyłem, że po prostu nie będę czekać dłużej.
    On wytłumaczył, że "komputer" musi dzwonić do mnie i że, nie on może
    zadzwonić do mnie aby to załatwić -- muszę czekać. Tłumaczyłem, że istnieją
    inne banki i że, jak nie dostanę telefonu w ciągu 2 godzin, zrezygnuję.
    Jakimś dzwinym trafem dostałem telefon 15 minut później i to nie komputer
    ale żywa osoba. Jednak mogą coś robić.

  • 66. Data: 2003-10-27 15:54:52
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >spie:)
    >
    >Tak oto "technika" zabija mozliwosc otwarcia konta... :(

    Witaj,
    skuszony odpowiednio "bogatą" ofertą mBanku postanowiłem sobie również w nim
    załozyć konto. Chciałem potraktować ten bank pod katem bardziej
    oszczędnościowym i raczej dać im pieniądze, niz od nich brać. Tym czasem
    procedura oddzwaniania trwa juz miesiąc! To istotnie jakies kuriozum i
    żenujące, w jaki sposób traktuje się przyszłych albo raczej niedoszłych
    klientów. zyczę Ci powodzenia. Nadmieniam, że jestem juz uzytkownikiem
    bankowości elektronicznej (przez ponad 2 lata w Inteligo) i z nimi nigdy nie
    miałem żadnych problemów! pakiet startowy otrzymałem w ciagu 5 dni do domu.
    Konto jest super przyjazne i .....zdecydowanie zostaję w Inteligo. Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 67. Data: 2003-10-28 16:23:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Oct 2003 12:11:21 +0000 (UTC), Witold Przygoda

> [...]
    >centrali oraz numeru wewnetrznego, ktory jednak mozna tonowo wybrac nie
    >czekajac na zadna obsluge) jest zapora nie do przebycia dla mBanku.
    Jestem agentem mBanku i kiedys jeden z moich klientow mial podobny
    problem. Posiada tylko numer tel. do pracy. Na centrali nie mozna
    jednak wybrac tonowo numeru - trzeba przez operatora. Tak wiec
    musialem dopuscic sie pewnego oszustwa i przeslalem do banku wniosek
    klienta z podanym numerem telefonu do centrali (bez wewnetrznyc) -
    oczywiscie z zaznaczeniem ze jest to numer do PRACY. To wystarczylo
    aby nawiazac kontakt po kilku probach. Po kilku, dlatego ze automat
    polaczyl z centrala a potem pracownik mBanku podal nazwisko klienta
    i... zostalby z nim polaczony recznie przez operatora centrali...
    gdyby nie to ze mBank oddzwonil na numer do pracy w sobotę :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 68. Data: 2003-10-28 20:08:27
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik WAM napisał:

    > oczywiscie z zaznaczeniem ze jest to numer do PRACY. To wystarczylo
    [..]
    > gdyby nie to ze mBank oddzwonil na numer do pracy w sobotę :(

    mBank żondzil, żodzi i bedzie żondzil!!!!!!!!!! I niech ktos sproboje
    powiedzec, ze nie.

    Bartol

  • 69. Data: 2003-10-31 13:05:54
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Bartol Partol b...@p...co ...

    > [..]
    >
    > mBank żondzil, żodzi i bedzie żondzil!!!!!!!!!! I niech ktos sproboje
    > powiedzec, ze nie.

    Nie przesadzaj, ja np. często pracuję w sobotę, a czasem nawet w niedzielę.
    :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare

  • 70. Data: 2003-10-31 19:05:01
    Od: "maciek" <g...@...pl>

> [...]
    >
    > I tu sie zaczyna cale kuriozum, poniewaz prawdopodobienstwo, ze akurat
    > bede w domu w tym czasie, jest niewielkie.

    moze wyjsciem bedzie przekierowac rozmowy z domowego na sluzbowy?
    nie wiem czy mozliwe jest zrobienie tego z wyborem automatycznym wewnetrznego,
    ale moze sie uda. przekierowanie samo z tego co wiem jest bezplatne lokalnie.
    pozdrawiam,
    maciek