    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <e...@g...com>
    Subject: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Date: Thu, 27 Feb 2020 19:39:14 +0100

    dyskusyjnych:e104a167-3514-41ac-bb3d-011728a4ca28@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 16:51:13 UTC+1 użytkownik Kris
    napisał:

    >Znalazłem przed pisaniem - pół metra szerokości, to nie jak krzesło?
    >Chyba że są jeszcze mniejsze. Ale co tam można trzymać?

    wiesz ile zajmuje milion ? moze byc w 100zl.

    >No i jak za mały będzie, to złodziej może wynieść - no chyba że (i
    >raczej) przyśrubowane porządnie do podłogi od środka.

    Pewnie tak.
    Ogolnie - banki olewaja zabezpieczenia - coraz mniej gotowki trzymaja,
    a od tej malej ilosci ubezpieczeni sa :-)
    Bardziej hackerow sie trzeba bac.

    A z drugiej strony ... ryzyko napadu w takiej galerii raczej znikome.
    Za duzo ludzi, ochrona galerii - chroni tak sobie, a po policje tez
    zadzwoni.
    To juz chyba latwiej na ten wroclawski BZ napasc ..

    J.