  • 21. Data: 2008-10-14 19:35:40
    Temat: Re: mBank i paszpor - nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dodam, że BRE w swoim regulaminie (paragraf 2. p. 1.) definiuje
    > dokument tożsamości jako: "dowód osobisty, paszport lub karta stałego
    > pobytu".

    chyba zupelnie niepotrzebnie, bo dokument tozsamosci jest, zdaje sie,
    zdefiniowany w ktorejs ustawie.

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

  • 22. Data: 2008-10-14 19:42:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 14 Oct 2008 19:35:40 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >chyba zupelnie niepotrzebnie, bo dokument tozsamosci jest, zdaje sie,
    >zdefiniowany w ktorejs ustawie.

    Jest, ale bardzo szeroko. Bank zawęził, ja chcę tylko, żeby się
    trzymał tego, co sam określił.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ Wywływanie E-6 http://trzypion.pl/

  • 23. Data: 2008-10-15 06:39:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    A teraz podaj podstawę prawną.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ E-6 http://trzypion.oldfield.org.pl/trzypion/

  • 24. Data: 2008-10-15 10:50:27
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jest, ale bardzo szeroko. Bank zawęził, ja chcę tylko, żeby się
    > trzymał tego, co sam określił.

    no chyba jednak nie jakoś bardzo szeroko, skoro prawo jazdy nie jest
    dokumentem tożsamości wg. policji.

    Marcin

  • 25. Data: 2008-10-15 10:55:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > no chyba jednak nie jakoś bardzo szeroko, skoro prawo jazdy nie jest
    > dokumentem tożsamości wg. policji.

    Prawo jazdy nie jest dokumentem tożsamości w ogólności. Jeśli gdzieś
    jest wymagany dokument tożsamości, to nie może to być prawo jazdy. Na
    przykład nie załatwisz sprawy u notariusza chcąc wylegitymować się pj,
    ponieważ tam masz obowiązek legitymować się dokumentem tożsamości.

    Ale już na poczcie na przykład list polecony na prawo jazdy
    odbierzesz. Nie dlatego, że PJ jest na poczcie uznawane za dokument
    tożsamości, ale dlatego że jest ono tam uznawane za dokument
    uprawniający do odbioru listu i jest wymienione w regulaminie.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 26. Data: 2008-10-16 07:43:05
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > I tak w koło Macieju - nie paszport bo nie.

    caly ten burdel sie skonczy jak w koncu zniosa obowiazek meldunkowy

    nie bedzie problemu z wyrabianiem nowych dokumentow, odpadnie kupa
    problemow dla prowadzacych DG
    przy okazji mogliby pomyslec tez o tym, zeby prawo jazdy zastepowalo
    dowod osobisty

    o tym, zeby byl jeden numer zamiast kilku (np dla DG - pesel, nip,
    regon, wpis do ewidencji), to chyba jednak mozna tylko pomarzyc, no ale
    to inny temat