  • 1. Data: 2003-08-06 12:22:27
    Temat: mBank i oprocentowanie kredytów
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    Witam!
    Czy ktoś z Was wie jak to w końcu jest z tym oprocentowaniem kredytów. Jak
    chciałem wziąć kredyt hipoteczny na budowe w CHF, gdyż oprocentowanie
    podawane na stronach internetowych jest przyzwoite, ale podczas spotkanie
    z agentem (agentką ;) ) mBanku wyjaśniono mi, że 2,75% to tylko marketingi
    w rzeczywistości nie uda mi się zejść poniżej 3,4%. No dobra - myślę - to
    może z PLN, ale i tu rozczarowanie pomimo podawanej stawki 5,95% uzuskałem
    info, że w najlepszym przypadku dostanę około 7,5%.
    Rozumiem, że bank jakoś wkalkulowuje ryzyko kredytowe w stopę procentową,
    ale agentka nie potrafiła mi wyjaśnić jakie warunki muszę spełnić, żeby
    dostać minimalne stawki. W kalkulatorze kredytowym uruchomionym na jej
    komputerze też nie udało nam się zejść poniżej 3,4% (w CHF) niezależnie od
    wpisanych wartości (zarobki, wysokość kredytu, wartość inwestycji obecna i
    przyszła). Skąd więc mBank wziął te stawki na stronach internetowych -
    czyżby kolene marketingowe oszustwo? Jeżeli tak to musze powiedzieć - fe
    nie ładnie, którz tak kłamie ...

    Dobrego samopoczucia
    --
    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2003-08-06 15:05:13
    Temat: Re: mBank i oprocentowanie kredytów
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyszła). Skąd więc mBank wziął te stawki na stronach internetowych -
    > czyżby kolene marketingowe oszustwo? Jeżeli tak to musze powiedzieć - fe

    Tak jest to wielkie marketingowe oszustwo mbanku. Na tej liście pisano o tym
    wiele razy. Kredyt hipoteczny w mbanku należy z daleko omijać a o ich niecnych
    praktykach wszem i wobec głosić. Może się opamiętają.
    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Radzę wziąść kredyt bez żadnych tzw. promocji w KB (Ekstralokum; 6,77% lub
    6,27% a dokładniej WIBOR3M+1,5% lub WIBOR+1%) lub w PKOBP (trochę gorsze
    warunki) a o mBanku szybko zapomnieć.