  • 1. Data: 2003-08-06 11:10:42
    Temat: o dziadostwie Millenium
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl>

    Zawsze uważałem Milenium za beznadziejny bank, dlatego z rachunkiem
    wytrzymałem tam tylko przez rok.

    Jednak teraz poszedłem do tego 'banku' bo akurat dostałem przelew
    WesterUnion, a ten bank był najbliżej.
    Wypełniłem kwit wypłaty, po czym zostałem poporoszony o ponowne zgłoszenie
    się za 15 minut.
    Panienka z Okienka powiadomiła mnie przy tym, że wypłaty tylko w PLNach.
    Powiedziałem, ze jak najbardziej mi to pasuje bo aqrat sklepy w Szczecinie
    złotówki przyjmują...

    Po powrocie natknąłem się na niewielką kolejkę więc tylko przez ramię
    aktualnie obsługiwanej klienti rzuciłem pytanie czy się udało. Panienka z
    okienka potwierdziła.
    Po odczekaniu kolejnych 10 minut, gdy nadeszła moja kolej dowiedziałem się,
    że nastąpiła ODMOWA wypłaty, ponieważ nadawca zaznaczył opcję 'wypłata w
    USD'.

    I tak to teraz muszę się udać do BZ WBK, by całą procedurę powtórzyć - mam
    nadzieję, że z lepszym skutkiem,

    Jak to było w tej reklamie WesterUnion? "Twoje pieniądze dotrą do odbiorcy w
    ciągu 10ciu minut"?...

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-08-06 11:31:53
    Temat: Re: o dziadostwie Millenium
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    się,
    > że nastąpiła ODMOWA wypłaty, ponieważ nadawca zaznaczył opcję 'wypłata

    W jakim innym by Ci wypłacili w PLN, a tu porządny bank sprawdził
    wszystko.

  • 3. Data: 2003-08-06 12:45:41
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl>

    > W jakim innym by Ci wypłacili w PLN, a tu porządny bank sprawdził
    > wszystko.

    Sprawdził, a nawet dorzucił coś od siebie -dowiedziałem się, że
    nadawca nie zaznaczał opcji "wypłata tylko w USD" bo... takiej opcji
    nie ma w formularzu internetowym, za pośrednictwem którego dokonywał
    przekazu.

    W.

  • 4. Data: 2003-08-06 14:31:35
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Piotrowski <f...@N...fx.com.pl> napisał(a):

> [...]
    > nadawca nie zaznaczał opcji "wypłata tylko w USD" bo... takiej opcji
    > nie ma w formularzu internetowym, za pośrednictwem którego dokonywał

    Na każdym formularzu WU jest (a przynajmniej być musi) do zaznaczenia waluta
    wypłaty. Jest tak ponieważ system WU nie przepuści jeśli nie ma zaznaczonej
    waluty wypłaty. Jeśli więc ktoś, gdzieś dokonał wpłaty na formularzu nie
    zawierającym tej opcji to znaczy że robił to w jakiejś dziadoskiej
    instytucji. W tym przypadku Millennium było w porządku.

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 5. Data: 2003-08-07 16:57:20
    Od: "Wojciech Piotrowski" <f...@N...fx.com.pl>

> [...]
    > zawierającym tej opcji to znaczy że robił to w jakiejś dziadoskiej
    > instytucji. W tym przypadku Millennium było w porządku.

    Pech, że firma WesternUnion o tym nie wiedziała i w swoim formularzu nie
    umieściła
    pola wyboru waluty. Masz racje - dziadowska instytucja... :-)))

    A ten formularz jest tutaj:
    https://netsage.finali.com/netsage?customer=wu&iid=w
    u-mt&content
    =https%3A%2F%2Fwumt.westernunion.com%2Fasp%2FmtRecei
    ver.asp

    Wojtek