  • 1. Data: 2003-08-06 11:07:34
    Temat: Sesje Multibank->Inteligo
    Od: "Edi" <w...@p...fm>

    Puszczam przelew z Multibanku o 13.00 to znaczy że wyjdzie sesją o 13.25
    Tak?

    A w Inteligo powinien pojawić się z sesją o 15.30
    Zgadza się?

    Pzdr

  • 2. Data: 2003-08-06 11:29:56
    Temat: Re: Sesje Multibank->Inteligo
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Edi <w...@p...fm> wrote:

    > Puszczam przelew z Multibanku o 13.00 to znaczy że wyjdzie sesją o 13.25
    > Tak?

    Może wyjść, może nie.

    > A w Inteligo powinien pojawić się z sesją o 15.30
    > Zgadza się?

    Pojawić to się może, ale widziałem już przypadki, że niekoniecznie było
    księgowane.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-08-06 11:46:52
    Od: "Edi" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Może wyjść, może nie.

    Właśnie tego nie byłem pewien.
    Ale wyszedł.

    > Pojawić to się może, ale widziałem już przypadki, że niekoniecznie było
    > księgowane.

    Mam nadzieję że dojdzie.

    Często się zdarza żeby nie był księgowany?

    Pzdr