  • 11. Data: 2004-06-09 21:55:53
    Temat: Re: mBank i bankomaty?
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > czy komus udalo sie dzisiaj wyplacic kase?

    Płaciłem w sklepie Carrefour ok. 21 - bez problemów.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 12. Data: 2004-06-10 09:33:49
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > wyplacic fizycznie nie, ale zdjac z salda 3 tysiace ( 2 proby po 1000 i 2
    po
    > 500 ) to tak ...
    >
    > ;-(

    Ahahaha, o ROTFL :)

    Normalnie mBank rzondzi :D.

    PS. Tego "banku" więc nawet do wypłat z bankomatu bezpiecznie nie będę mógł
    używać :P

    Nauka zapamięta to jako 'syndrom 10 kazdego miesiaca' :)
    A najzabawniejsze jest to, ze z miesiaca na miesiac jest wyraznie gorzej...

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2004-06-10 10:36:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message

    > A najzabawniejsze jest to, ze z miesiaca na miesiac jest wyraznie
    gorzej...

    Hm... sam takiej tendencji nie zaobserwowalem, ale skoro tak mowisz... ;).
    Slyszalem, ze teraz ma byc tylko lepiej :).

    Maciej

  • 14. Data: 2004-06-10 13:08:49
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    MK wrote:

    > Hm... sam takiej tendencji nie zaobserwowalem, ale skoro tak mowisz... ;).
    > Slyszalem, ze teraz ma byc tylko lepiej :).
    >
    > Maciej

    lepiej to juz bylo, mawia moj ksiegowy :-)

    --

    GideoN

    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie

  • 15. Data: 2004-06-16 22:50:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "|GideoN|" <gideon@[no_spam_spam]npnet.org> napisal w wiadomosci
> [...]
    ;).

    > lepiej to juz bylo, mawia moj ksiegowy :-)

    bo bylo ;)