  • 1. Data: 2004-06-09 14:06:37
    Temat: VW zmiany w sesjach...
    Od: "Misha" <x...@x...pl>

    Z dniem 15 czerwca br. Volkswagen Bank direct wprowadza zmiany w godzinach
    realizacji sesji w systemie Elixir. Poniżej podane zostały nowe godziny
    sesji.

    Sesje wychodzące:
    . I sesja KIR 8:00
    . II sesja KIR 11:50
    . III sesja KIR 14:20

    Sesje przychodzące:
    . I sesja KIR 13:00
    . II sesja KIR 16:00
    . III sesja KIR 18:00

    Transakcje pomiędzy wewnętrznymi rachunkami realizowane są
    przez Volkswagen Bank direct na bieżąco.

  • 2. Data: 2004-06-09 14:11:09
    Temat: Re: VW zmiany w sesjach...
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Misha" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > realizacji sesji w systemie Elixir. Poniżej podane zostały nowe godziny

    tu brawo - inni powinni wziac to za wzor

    > Sesje przychodzące:
    > . I sesja KIR 13:00
    > . II sesja KIR 16:00
    > . III sesja KIR 18:00

    tu nie bardzo..

    > Transakcje pomiędzy wewnętrznymi rachunkami realizowane są
    > przez Volkswagen Bank direct na bieżąco.

    mniej wiecej :-)

    D.

  • 3. Data: 2004-06-09 14:37:25
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Misha <x...@x...pl> wrote:
    > Z dniem 15 czerwca br. Volkswagen Bank direct wprowadza zmiany w godzinach
    > realizacji sesji w systemie Elixir. Poniżej podane zostały nowe godziny
    > sesji.
    >
    > Sesje wychodzące:
    > . I sesja KIR 8:00
    > . II sesja KIR 11:50
    > . III sesja KIR 14:20
    >
    > Sesje przychodzące:
    > . I sesja KIR 13:00
    > . II sesja KIR 16:00
    > . III sesja KIR 18:00

    Uzupełniłem:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/accnts-param

    Proszę o dane innych banków.

    > Transakcje pomiędzy wewnętrznymi rachunkami realizowane są
    > przez Volkswagen Bank direct na bieżąco.

    Całą dobę, 7 dni w tygodniu, czy są jakieś "przewy konserwacyjne" czy
    też może nie są realizowane kiedy pracownicy śpią?
    Czy wszystko idzie automatem całą dobę, czy jakiś człowiek na to
    patrzy/zatwierdza?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 4. Data: 2004-06-09 15:34:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Jun 2004 16:11:09 +0200, w <ca75p3$4ht$1@inews.gazeta.pl>, "Dave"
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > tu brawo - inni powinni wziac to za wzor

    Wątpię... w innych bankach można zlecać nawet o 15-tej.
    (godz. w mBanku pomińmy milczeniem).

  • 5. Data: 2004-06-09 16:15:25
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Wątpię... w innych bankach można zlecać nawet o 15-tej.
    > (godz. w mBanku pomińmy milczeniem).

    Jeśli coś więcej wiesz, proszę uzupełnić:

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

  • 6. Data: 2004-06-09 17:09:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Jun 2004 18:15:25 +0200, w
    <20040609161525.32A.1.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local>
    , Miernik
    <m...@c...pl> napisał(-a):

    > Jeśli coś więcej wiesz, proszę uzupełnić:
    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    Wszystko co wiem to już masz.

    PS1. Inteligo chyba się opuściło, nie było kiedyś do 15:30?

    PS2. Widzę, że mBank jak zwykle dzierży palmę "pierwszeństwa" :))

  • 7. Data: 2004-06-09 17:42:40
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    po.php

    > Wszystko co wiem to już masz.
    >
    > PS1. Inteligo chyba się opuściło, nie było kiedyś do 15:30?

    Nie, śledzę to prawie od początku istnienia Inteligo, i nie

    przypominam sobie 15:30. Co nie znaczy że w rzeczywistości niektóre
    przelewy po 15 nie przechodzą, np. 10 minut po oficjalnym cut-off
    znikają one dopiero z konta (dostaje SMS o obciążeniu).

    > PS2. Widzę, że mBank jak zwykle dzierży palmę "pierwszeństwa" :))

    :)

  • 8. Data: 2004-06-10 09:36:06
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > Jeśli coś więcej wiesz, proszę uzupełnić:
    >
    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    mi tam się podoba 3 sesja przychodząca w ING i Raiffaisen ;)
    32:00 i 32:15
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Roztropny czyni wszystko z rozwagą, a dureń ujawnia głupotę"