  • 1. Data: 2004-06-09 14:29:39
    Temat: [lekko OT] emSzmal - powiadamiacz SMS
    Od: "Misha" <x...@x...pl>

    zapraszam do testowania...
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=141
    009&t=141009

  • 2. Data: 2004-06-09 15:36:20
    Temat: Re: [lekko OT] emSzmal - powiadamiacz SMS
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Jun 2004 16:29:39 +0200, w <ca76sl$7ri$1@inews.gazeta.pl>, "Misha"
    <x...@x...pl> napisał(-a):

    > zapraszam do testowania...
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=141
    009&t=141009

    W przypadku + szkoda czasu na kombinacje z bramką, wystarczy wysłać emaila na
    +...@t...plusgsm.pl.

  • 3. Data: 2004-06-09 16:28:56
    Od: "Misha" <x...@x...pl>

    > W przypadku + szkoda czasu na kombinacje z bramką, wystarczy wysłać emaila
    na
    +...@t...plusgsm.pl.

    przez bramkę będzie mimo wszystko szybciej, ale dzięki za pomoc
    niestety pech chciał że serwis mbanku nadal leży wiec z testowania nici :)
    pozdr.

  • 4. Data: 2004-06-09 16:39:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Misha napisał:

    > na
    > +...@t...plusgsm.pl.
    >
    > przez bramkę będzie mimo wszystko szybciej, ale dzięki za pomoc
    > niestety pech chciał że serwis mbanku nadal leży wiec z testowania nici :)

    A o co w ogole chodzi? Nie chcialo mi sie czytac, bo pierwszego zdania
    nie zrozumialem i odechcialo mi sie sprawe studiowac.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-06-09 17:10:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 09 Jun 2004 18:39:51 +0200, w <ca7ee0$21n$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

> [...]

    Nie jest szybciej. Kiedyś sprawdzałem -- na jedno wyszło.

    > A o co w ogole chodzi? Nie chcialo mi sie czytac, bo pierwszego zdania
    > nie zrozumialem i odechcialo mi sie sprawe studiowac.

    Zamień "+" na "Plusa".

  • 6. Data: 2004-06-09 17:44:52
    Od: "Misha" <x...@x...pl>

    > Nie jest szybciej. Kiedyś sprawdzałem -- na jedno wyszło.

    chodziło ci mi że szybciej (łatwiej) jest napisać wysyłanie przez bramkę :)

    dla Bartola P.
    więcej info znajdziesz tu:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=140
    745&t=140745

  • 7. Data: 2004-06-09 20:43:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Misha napisał:

    > chodziło ci mi że szybciej (łatwiej) jest napisać wysyłanie przez bramkę :)

> [...]

    Acha, juz lepiej.

    Ze mBank nie chce SMSowac to pol biedy, a co z wysylaniem maili
    powiadamiajacych? To duzo prostsze i tansze do zrobienia, a jak ktos
    chce to sobie z tego SMSy zmajstruje.

    Bartol