  • 1. Data: 2004-06-09 17:00:23
    Temat: tabela z godzinami łamania sesji ELIXIR; 50% zrobione; proszę uzupełnić
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    Proszę o przysłanie wszelkich informacji na ten temat wraz ze źródłem,
    oraz wskazanie nieścisłości.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 2. Data: 2004-06-09 18:53:37
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    To 32.00 przy ING to godzina sesji przychodzacej ?
    ;-)

    cal...

  • 3. Data: 2004-06-09 19:22:48
    Temat: Re: tabela z godzinami łamania sesji ELIXIR; 50% zrobione; prosz?? uzupełnić
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    wiesniak <w...@o...pl> wrote:
    > To 32.00 przy ING to godzina sesji przychodzacej ?
    > ;-)

    Tak, oznacza to po prostu godzinę 8:00 rano dnia następnego (32-24=8).

  • 4. Data: 2004-06-10 19:53:57
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    po.php

    > Proszę o przysłanie wszelkich informacji na ten temat wraz ze źródłem,

    BPH PBK (braki w tabelce))
    pozwolę sobie na cytaty;

    Przelew poza Bank BPH
    - godz. 8.50 - wtedy trafia na I sesję ELIXIR
    - godz. 12.50 - wtedy trafia na II sesję ELIXIR
    - godz. 14.30 - wtedy trafia na III sesję ELIXIR

    KIEDY OTRZYMAM PRZELEW?
    - I sesja ELIXIR - 11:45 - 12:15,
    - II sesja ELIXIR - 15:45 - 16:15,
    - III sesja ELIXIR - w następnym dniu roboczym.
    (Za późno wstaję, i nie wiem o której są księgowane)

    źródło - http://www.bphpbk.pl/pl/klienci_indywidualni/rozlicz
    enia/przelewy