  • 1. Data: 2002-05-10 11:45:02
    Temat: mBank i WAP
    Od: "ChemiK " <c...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam.

    Czy ktos korzysta z mBanku przez WAP? Ja mam problemy z wejsciem na serwer
    wapowy z telefonu. Serwer - wap.mbank.com.pl - nieznany. Do Inteligo moge
    wejsc bez problemu...

  • 2. Data: 2002-05-10 13:26:20
    Temat: Re: mBank i WAP
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Czy ktos korzysta z mBanku przez WAP? Ja mam problemy z wejsciem na serwer
    > wapowy z telefonu. Serwer - wap.mbank.com.pl - nieznany. Do Inteligo moge
    > wejsc bez problemu...

    Nie korzystam wprawdzie z WAP mBanku, ale MultiBanku,
    a z tego co sie orientuje technicznie rozwiazane jest to identycznie.
    Mianowicie zeby polaczyc sie z np. z Inteligo wystarczy jak
    polaczysz sie ze swoim operatorem telefonii komorkowej przez
    numer dostepowy WAP, natomiast w przypadku mBanku
    musisz polaczyc sie przez numer dostepowy do internetu.
    Wtedy bedzie dzialac.

    Sebastian.

  • 3. Data: 2002-05-10 14:31:03
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > numer dostepowy WAP, natomiast w przypadku mBanku
    > musisz polaczyc sie przez numer dostepowy do internetu.

    ... i w polu "Adres IP" bądź "Bramka IP" wpisać adres bramki
    193.41.230.94 oraz zaznaczyć połączenie szyfrowane.

    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''
    o(A)o o(S)o o(I)o o(A)o p l u k w a z o n e o(J)o
    CJ `0-0' `0-0' `0-0' `0-0' http://gaciale.plukwa.net `0-0'

  • 4. Data: 2002-05-10 20:15:09
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    tia, wszystko cacy - ale wywala po 1) certyfikat nieznany - a potem jak juz
    jestem (lacze sie via GPRS z Plusa) i podaje login i haslo przerywa
    polaczenie.

    Jutro zadzwonie po 8 do Plusa do Dzialu Technicznego - zobaczymy co
    powiedza, heh.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-05-10 21:51:17
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > tia, wszystko cacy - ale wywala po 1) certyfikat nieznany - a potem jak
    juz
    > jestem (lacze sie via GPRS z Plusa) i podaje login i haslo przerywa
    > polaczenie.

    Tez mi sie tak nieraz zdarza, nie wiem czy to kwestia
    chwilowego braku pola czy co, ale czasem zdarzy sie,
    ze polaczenie zostanie przerwane.

    Sebastian.