  • 1. Data: 2002-05-10 11:46:59
    Temat: Kwietniowe zwierciadło - errata
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Kilku z Was odpisało na mój poprzedni list zwracając mi uwagę na pare spraw :

    Travis ze Szczecina napisał :
    >Kim pan jest p. Mariane O. ? tzn. uzytkownik prowadzacy statystyki czy
    >opiekunem grupy czy ...?

    o, pewnie BIG BROTHER.
    Na poważnie to jestem dla niektórych starszym bratem w bankowości internetowej.
    W tym miesiącu mija 2 lata od posiadania pierwszego internetowego konta
    bankowego. A po drugie rzeczywiście zajmują sie statystyką (matematyczną).

    ERY i Kasia zwróciłi uwagę, że mniejsza aktywność w poniedziałek jest związana
    ze 2 szczególnymi poniedziałkami w poprzednim miesiącu.

    Rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na ten fakt. Liczba listów w poszczególne
    poniedziałki wygłądała następująca :
    01-04-02 63
    08-04-02 214
    15-04-02 234
    22-04-02 227
    29-04-02 202
    Średnio bez 1-4 219

    Czyli wszystko normalnie. W 'lany' poniedziałek praca jak w każdy weekend a
    pozostałe poniedziałki ( również w ten przed majowy) normalna praca. Wynik
    uśredniony dla wszystkie poniedziałków sztucznie obniżył średni wynik.

    Radosław Dąbrowski zauważył że :
    >Chodzi o bank Millennium. Filtrujesz go jako "milenium" a powinno byc
    >"millennium" (2 x "l" oraz 2 x "n"), a poniewaz ludzie czesto myla te
    >nazwe to powinno byc 4 kombinacje "milenium", "milennium", "millenium",
    >"millennium".

    już naprawiam swój błąd .
    Subject List
    'milenium' 0 1
    'milennium' 0 1
    'millenium' 62 29
    'millennium' 51 72

    Razem 113 103

    A teraz sprawa zasadnicza. Interusują was te zestawienia. Jeżeli nie, to nie
    będę waszej listy zaśmiecał. Jeżeli choć trochę one Was ciekawią, to jakie
    zestawienia Was by interesowały ( z tych co już są, lub jakieś inne).

    marian otremba

  • 2. Data: 2002-05-10 11:52:39
    Temat: Re: Kwietniowe zwierciadło - errata
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > będę waszej listy zaśmiecał. Jeżeli choć trochę one Was ciekawią, to jakie
    > zestawienia Was by interesowały ( z tych co już są, lub jakieś inne).

    INTERESUJA!!! (i to nie ze wzgledu na mnie ;)

  • 3. Data: 2002-05-10 12:02:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    No mnie też interesują (ze względów statystycznych - milo tak popatrzeć jak
    AMRA przechodzi fluktuacje w ilości postów :-)))) To oczywiście bez żadnych
    złośliwości piszę .. tylko tak sobie z nudów bo czuję weekend ... Nie
    zawsze statystyki oddaja prawidłowy obraz danego zjawiska, ale same w sobie
    daja jakiś obraz sytuacji. THX za zestawienia. Co do ich składu zaś to chyba
    nie ma co więcej wymagać - można by je uszczegóławiać ale na co to komu ???
    :-)))

  • 4. Data: 2002-05-10 12:09:47
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Mam pomysł - można robić zakłady i obstawiać wyniki ilości nadesłanych
    postów np pod koniec miesiąca - żeby było uczciwie przed zamknięceim
    miesiąca, tak żeby nikt sobie sprytnie nie policzył ilości postów. Zwycięzca
    dostaje po 1 zł od każdego grupowicza :-)) to musi być fajne dostać X
    przelewów po 1 zł na konto :-))) Możemy tez przyjac jakiś rozsądny margines
    błędu - np. 10 postów, co Wy na to :-))) ?

  • 5. Data: 2002-05-10 12:17:07
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:3CDBB333.5E8B6FD6@zeus.polsl.gliwice.pl...
> [...]

    > będę waszej listy zaśmiecał. Jeżeli choć trochę one Was ciekawią, to jakie
    > zestawienia Was by interesowały ( z tych co już są, lub jakieś inne).

    Juz nie musisz tak umniejszac swojej roli i podpisywac sie z malych liter!!!
    :))).
    Tak poza tym to swietne ze sa ludzie, ktoryz tak interesuja sie grupa i ja
    jestem wszystkimi konczynami ZA!
    Poza tym tez lubie wszelkiego rodzaju analizy bo je na co dzien robie i milo
    jest popatrzec na cos nowego.
    Na razie
    Wall

  • 6. Data: 2002-05-10 12:41:50
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    > przelewów po 1 zł na konto :-))) Możemy tez przyjac jakiś rozsądny
    margines
    > błędu - np. 10 postów, co Wy na to :-))) ?

    Czyżby ta grupa dryfowała od jakości w stronę ilości?

    Rafał

  • 7. Data: 2002-05-10 13:07:56
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Kasia wrote:

> [...]
    > przelewów po 1 zł na konto :-))) Możemy tez przyjac jakiś rozsądny margines
    > błędu - np. 10 postów, co Wy na to :-))) ?

    to mi pachnie niezlymi przekretami :)))
    np. umawiam sie z Amra ze ma wyslac dokladnie 1001 postow w danym
    miesiacu,
    obstawiam ze Amra wysle 1001 (lub 1005 zeby nikt nie zweszyl podstepu :)
    i dostaje przelewy ktorymi dziele sie z nim po polowie (oczywiscie dla
    mnie ta wieksza polowa,
    w koncu to ma byc przekret :)))

    Co Amra na to ? :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 8. Data: 2002-05-10 13:13:04
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Czyżby ta grupa dryfowała od jakości w stronę ilości?

    Czyżby czyżyk :-))) dziś piatek - nie wymagaj za wiele .... Ale żeby nie
    było że nabijam licznik - na dziś to ostatni post OT, pasuje :-))) ?

  • 9. Data: 2002-05-10 16:05:53
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Kasia napisała:

    > Mam pomysł - można robić zakłady i obstawiać wyniki ilości nadesłanych
    > postów np pod koniec miesiąca - żeby było uczciwie przed zamknięceim
    > miesiąca, tak żeby nikt sobie sprytnie nie policzył ilości postów.

    Pomysł niestety jest chybiony. To nie powinno być przed zakończeniem miesiąca,
    ale w poprzednim miesiącu.
    Ja obrabiam cały materiał ( czyli wszytkie listy i różne aspekty) ale proste
    operacje jak liczba postów konkretnej osoby można bez problemów uzyskać w
    czytniku newsów i każdy mógłby sobie podglądnąć ile kto z ewentualnych
    kandydatów, ma aktualnie listów.
    Np sprawdziłem, ile właśnie Ty masz postów od 09-05-02 do teraz => 143.
    O 15:13 napisałaś : "Ale żeby nie
    było że nabijam licznik - na dziś to ostatni post OT, pasuje :-))) ?"
    a mimo to nie wytrzymałaś i o 16:43 znów napisałaś list.
    Oj dziewczyna , to mi wygląda na uzależnienie. ( tylko nie odpowiadaj mi -> bo
    znów będziesz nabijać sobie licznik).

    Zeby właśnie nie zwiększać liczby postów odpowiem od razu na list :"Wall"
    <w...@i...pl>

    No widzisz istnieje takie zdanie ( to chyba szczyt poprawności politycznej)
    Kto się wywyższa będzie poniżony, a kto się poniża będzie ( no co...)

    marian otremba

  • 10. Data: 2002-05-11 10:41:12
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" napisał w wiadomości ...
    (...)

> [...]
    > będę waszej listy zaśmiecał. Jeżeli choć trochę one Was ciekawią, to jakie
    > zestawienia Was by interesowały ( z tych co już są, lub jakieś inne).

    A ja proponuję oddzielną klasyfikację dla rozpoczynających
    wątek i oddzielną dla odpowiadających.
    AMRA startowałby wówczas we właściwej klasie. ;-)))))