  • 1. Data: 2002-05-10 11:30:25
    Temat: Pytanie....
    Od: <v...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie wszystkich!!!
    Mam pytanie: jakie banki pozwalaja zalozyc lokate tylko na jeden wieczor(noc)???
    Slyszalem, ze jest tam zroznicowane oprocentowanie w zalzenosci od tego jak
    danego dnia maklerzy danego banku operuja aktywami banku.
    Ile srednio moglby wyniesc zarobek przez jedna noc od kwoty 100 tys. zl???
    Pozdrawiam Vipuro

  • 2. Data: 2002-05-10 11:38:11
    Temat: Re: Pytanie....
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Mam pytanie: jakie banki pozwalaja zalozyc lokate tylko na jeden
    wieczor(noc)???

    Np. overnight w Fortisbanku.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-05-10 14:35:54
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ile srednio moglby wyniesc zarobek przez jedna noc od kwoty 100 tys. zl???

    Okolo 20 zł.

    M.

  • 4. Data: 2002-05-10 14:43:09
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał

    > danego dnia maklerzy danego banku operuja aktywami banku.

    Tak - zarządzający aktywami zawsze negocjują oprocentowania dla
    overnightów - są to zazwyczaj stawki wyższe od lokat miesiecznych o 1, 2 pkt
    procentowe - zatem bez rewelacji - jakieś 7 -8 % w stosunku rocznym

    > Ile srednio moglby wyniesc zarobek przez jedna noc od kwoty 100 tys. zl???

    To juz prawidłowo policzył MarekZ ... przy oprocentowaniu 8 % masz troszkę
    ponad 21 zł