  • 1. Data: 2002-05-10 09:32:29
    Temat: mBank rentowny w 2002?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wiecej w Parkiecie

    Zdaniem Sławomira Lachowskiego, wiceprezesa BRE Banku, mBank mógłby osiągnąć
    rentowność już pod koniec 2002 roku. Jego zdaniem to dobry wynik, biorąc pod
    uwagę że wirtualny bank powstał 2 lata temu.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-10 09:42:54
    Temat: Re: mBank rentowny w 2002?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Friday, May 10, 2002, 11:32:29 AM, you wrote:

    A> wiecej w Parkiecie

    Tyle ze w papierowym, online nic nie ma.
    Poza tym moglbys sie juz podpiac pod watek utworzony do tego celu :))
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-05-10 09:49:22
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    pod
    > uwagę że wirtualny bank powstał 2 lata temu.

    Pisali o tym juz na stronach mBanku przy okazji przekroczenia kolejnego
    progu dot. l. klientów. Moim fachowym okiem :-))) to jest sukces na polskim
    rynku godny podziwu. Na ogół instytucje typu banki, ubezpieczyciele itp.
    osiągają rentowność w najlepszym przypadku po 3,4 latach działalności,
    bowiem nakłady inwestycyjne na uruchomienie takiego przedsięwzięcia,
    stworzenie sieci dystrybucji są ogromne - zaś zwrot z tej inwestycji
    oczywiście jest łagodnie rozłozony w czasie. Tylko liderom rynku zdarza się
    tak szybka rentowność.

  • 4. Data: 2002-05-10 09:52:27
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Poza tym moglbys sie juz podpiac pod watek utworzony do tego celu :))

    Nie ma watku z data 8 czy 9.04. ... to pewnie tylko dlatego AMRA sie nie
    dopisal pod dzisiejsze news'y :-)))

  • 5. Data: 2002-05-10 09:58:10
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Na ogół instytucje typu banki, ubezpieczyciele itp.
    > osiągają rentowność w najlepszym przypadku po 3,4 latach działalności,

    Tak tyle ze ten bank to nie jest taki zwykly bank i naklady sa nizsze....

    Ale i tak to im niezle wyszlo.....

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2002-05-10 10:07:50
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > no to to chyba oczywiste ...... że nie wykładaja oddziałów tradycyjnym
    > marmurem ...

    ooo wlasnie o to chodzi wiec wiekszosc nakladow to "warosci niematerialne i
    prawne" :) i reklama , a nie koszt utrzymywania "marmurkow'

    Pozdr

    ------

  • 7. Data: 2002-05-10 10:08:37
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał

    > Tak tyle ze ten bank to nie jest taki zwykly bank i naklady sa nizsze....
    >
    > Ale i tak to im niezle wyszlo.....

    no to to chyba oczywiste ...... że nie wykładaja oddziałów tradycyjnym
    marmurem ...

    Pozdroofka

  • 8. Data: 2002-05-10 10:16:18
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ooo wlasnie o to chodzi wiec wiekszosc nakladow to "warosci niematerialne
    > prawne" :) i reklama , a nie koszt utrzymywania "marmurkow'

    No pewnie .. bo przecież nakłady zależą od rodzaju inwestycji .... rybak
    kupuje kuter chcąc łowić rybki w morzu (ach mniam) a nie motocykl np :-)))
    Zaczynamy OT .... koniec wątku.

  • 9. Data: 2002-05-10 10:23:24
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Może tylko jeszcze dodam na koniec że nawet nakłady na stworzenie
    telecentrum czy jak kto woli mLinki są większe niż mogłoby się zdawać - są
    to dziesiątki mln zł ... choć wydawałoby się że to w sumie nic takiego -
    parę telefonów i kilkoro ludzi w wynajętych pomieszczeniach .. ale nie jest
    tak różowo.

  • 10. Data: 2002-05-10 10:24:11
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Może tylko jeszcze dodam na koniec że nawet nakłady na stworzenie
    > telecentrum czy jak kto woli mLinki są większe niż mogłoby się zdawać - są
    > to dziesiątki mln zł ...

    Wiem bo bralem udzial w takim projekcie ale i tak jest to tansze od
    tradycyjnego "marmurku" szczegolnie w eksploatacji wiec szybki zwrot tego
    typu inwestycji nie powinnien zaskakiwac

    Pozdr

    ------