  • Data: 2020-06-01 14:45:57
    Temat: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co jakiś czas w ST mBanku znika to do czego się przyzwyczajam.
    Czy za tą upierdliwością stoi jakaś filozofia?

    Jak syn kuzynki mi opowiadał, że zawodowo zajmuje się przestawianiem
    półek w sklepach to nie mogłem uwierzyć, że taka profesja w ogóle istnieje.
    Jak mi się zdarzało odkrywać, że znów nie mogę znaleźć tego co mam na
    liście do kupienia to myślałem, że jakiś baran w sklepie znów nie
    pomyślał. A tu się okazuje, że to jest celowa złośliwość.

    Czy coś podobnego dotyczy ST banków?

    Kiedyś jak kliknąłem w konto to był wykres obejmujący również przyszłe
    zdarzenia. Pozwalało mi to łatwo zobaczyć na kiedy i ile mam do mBanku
    przelać. Jakiś czas temu wykres zniknął - a może nie umiem się do niego
    doklikać.
    Ostatnio zniknęła mi lista wybranych odbiorców. Od dawna korzystałem
    tylko z tej listy i wszystkie przelewy robiło mi się szybko. Teraz muszę
    wyszukiwać odbiorcy w całej długiej liście.
    Mam wrażenie, że ktoś robi wszystko, aby mnie zniechęcić do ST.

    Czy ktoś widział gdzieś tę listę wybranych odbiorców? A jeśli tak, to
    czy może podzielić się informacją jak do niej dotrzeć.
    P.G.