  • Data: 2020-06-02 13:47:23
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rb5b1c$bsn$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-06-01 o 21:41, J.F. pisze:
    >To w ST banków jest gdzieś 'Pomoc' - 'O programie'

    Opisowo pisze :-)

    Tyle ze w przypadku mbanku to juz chyba trzecia czy czwarta wersja,
    ale najwyrazniej ciagle przedprodukcyjna :-)

    >Już chciałem napisać, że jakieś strasznie pokrętne to dojście
    >znalazłeś, ale widzę, ze też tak uważasz:

    >No to mnie nie interesuje.

    To po co ci lista, skoro przelewu nie chcesz zrobic ?

    Tak czy inaczej - albo to jakas zaszlosc historyczna, albo przyszlosc,
    ktora jeszcze nie jest w pelni gotowa.

    >Jakiś taki miałem akurat nastrój, że w tym momencie o mało nie
    >pękłem.

    >Zaraz, zaraz. Wcześniej pytałeś o 1.0 to do 2.2 daleka droga może
    >być.

    Nie mowie ze bliska :-)

    Jeszcze duzo ulepszen i testowania ich czeka.

    Tak czy inaczej - na stara liste bym nie liczyl.
    Chyba, ze ładna prosbe napiszesz, z oceną nowego interfejsu :-)

    J.