  • 1. Data: 2020-06-01 14:45:57
    Temat: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Co jakiś czas w ST mBanku znika to do czego się przyzwyczajam.
    Czy za tą upierdliwością stoi jakaś filozofia?

    Jak syn kuzynki mi opowiadał, że zawodowo zajmuje się przestawianiem
    półek w sklepach to nie mogłem uwierzyć, że taka profesja w ogóle istnieje.
    Jak mi się zdarzało odkrywać, że znów nie mogę znaleźć tego co mam na
    liście do kupienia to myślałem, że jakiś baran w sklepie znów nie
    pomyślał. A tu się okazuje, że to jest celowa złośliwość.

    Czy coś podobnego dotyczy ST banków?

    Kiedyś jak kliknąłem w konto to był wykres obejmujący również przyszłe
    zdarzenia. Pozwalało mi to łatwo zobaczyć na kiedy i ile mam do mBanku
    przelać. Jakiś czas temu wykres zniknął - a może nie umiem się do niego
    doklikać.
    Ostatnio zniknęła mi lista wybranych odbiorców. Od dawna korzystałem
    tylko z tej listy i wszystkie przelewy robiło mi się szybko. Teraz muszę
    wyszukiwać odbiorcy w całej długiej liście.
    Mam wrażenie, że ktoś robi wszystko, aby mnie zniechęcić do ST.

    Czy ktoś widział gdzieś tę listę wybranych odbiorców? A jeśli tak, to
    czy może podzielić się informacją jak do niej dotrzeć.
    P.G.

  • 2. Data: 2020-06-01 15:35:38
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]

    >liście do kupienia to myślałem, że jakiś baran w sklepie znów nie
    >pomyślał. A tu się okazuje, że to jest celowa złośliwość.

    W sklepie to ma sens - obejrzysz inne polki, moze cos kupisz :-)

> [...]
    >muszę wyszukiwać odbiorcy w całej długiej liście.
    >Mam wrażenie, że ktoś robi wszystko, aby mnie zniechęcić do ST.

    IMO - nie to im przyswieca.
    Ale widac - chca cos zmieniac. Moze dla samej zmiany, moze dla
    nagrody.

    Ten ich przedostatni interfejs byl IMO okropny.
    Obecny niewiele lepszy, ale IMO cos tam staraja sie poprawic.
    Czyzby klienci zaczeli opuszczac bank ?
    Troche bardziej uporzadkowany, logiczny - ale kompletnie niewygodny.

    Liste odbiorcow masz w Platnosci, trzecia kolumna na dole.
    Tylko jakos pusta mi sie zrobila, jeden odbiorca.

    A nie, kliknalem n-ty raz - sa odbiorcy. Oby wszyscy.
    Kliknalem jeszcze raz - znikli.

    Powyzej w menu - lista platnosci.
    Wykresu nie ma, platnosci sa ... ale juz np polisy czekajacej na
    pobranie nie bylo.

    I jeszcze wydaja pieniadze na nagrody.
    A oby sie tam dalo negatywnie zaglosowac.

    Ale inne banki ... tez zle :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-06-01 19:35:28
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 15:35, J.F. pisze:

    > Liste odbiorcow masz w Platnosci, trzecia kolumna na dole.

    Ale to jest (przynajmniej u mnie wejście do tej całej listy (po lewej
    stronie), a poprzednio pojawiała mi się oprócz tego listy tych 10
    odbiorców zaznaczonych żółtą gwiazdką.
    Te 10 mi wystarczało i tam od razu widziałem cały ( a może nie cały, ale
    na pewno wystarczający) opis przelewu, abym wiedział co to.
    A dziś się trochę naszukałem, bo nie wiedziałem jak mam nazwany jeden z
    przelewów. Jakbym (jak poprzednio) miał na ekranie od razu opis to bym
    wiedział.

    > Ale inne banki ... tez zle :-)

    Ja cały czas wszystkie płatności robię z mBanku bo tradycyjnie miał
    najprostszy system, albo byłem przyzwyczajony. Ale teraz te argumenty
    jakby stają się nieaktualne.
    P.G.

  • 4. Data: 2020-06-01 21:41:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]
    >A dziś się trochę naszukałem, bo nie wiedziałem jak mam nazwany jeden
    >z przelewów. Jakbym (jak poprzednio) miał na ekranie od razu opis to

    Wersja 1.0 czy 0.9 :-(

    na liscie odbiorcow zolte gwiadki mam, ale posortowac po nich nie
    moge, czy pokazac tylko je.
    Widze tam "moja ksiazka" ale jakos nie dziala.

    jak z "pulpitu" klikne "przelej" przy koncie - to listy nie mam, ale
    moge wpisac literki nazwy odbiorcy, i cos sie pokazuje po juz po
    dwoch.

    Ale przelew mam jeszcze w platnosci/przelew i
    Finanse/Rachunki/Przelew ... i gdzies mi sie pokazal prostokącik listy
    odbiorcow, ale teraz nie chce.

    A, widze - jak robie Platnosc cykliczna/ seria przelewow, to tam jest
    lista.
    Ale bez gwiazdek.
    Podobnie przy zleceniu stalym.

    Oraz przy poleceniu zaplaty. Tylko ze jak tam wybiore z listy, to mi
    sie polecenie zmienia w zlecenie stale.

    I chyba udalo mi sie chyba Twoja liste znalezc.
    Platnosci/polecenie zaplaty, wpisujesz P4 czy Tauron, klikasz na liste
    ... otwiera sie nowy wniosek.
    po jego anulowaniu krzyzykiem wraca do krotkiej listy.

    Ale to chyba bug a nie feature :-)
    I przelewu zwyklego tam nie zrobisz.

    Podoba mi sie, ze w tym poleceniu zaplaty moge ustawic limit kwotowy,
    i czasowy ... tzn ze widze takie pola, bo ustawic to akurat nie moge
    :-(

    moze w wersji 2.2 bedzie lepiej :-)

    >Ja cały czas wszystkie płatności robię z mBanku bo tradycyjnie miał
    >najprostszy system, albo byłem przyzwyczajony. Ale teraz te argumenty
    >jakby stają się nieaktualne.

    A ja mam ochote pospisywac te wszystkie uwagi dla roznych bankow.
    Ale moze lepiej niech to jakis bloger zrobi.

    J.

  • 5. Data: 2020-06-01 23:35:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Jun 2020 15:35:38 +0200, w
    <5ed5042d$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale inne banki ... tez zle :-)

    Lubię płacić z Nestbanku.
    Po wybraniu odbiorcy automatycznie w pole Tytułem wstawia dane z ostatniego
    przelewu, a i jeszcze podpowiada wcześniejsze pola tytułem.

  • 6. Data: 2020-06-02 09:50:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Lubię płacić z Nestbanku.
    >Po wybraniu odbiorcy automatycznie w pole Tytułem wstawia dane z
    >ostatniego
    >przelewu, a i jeszcze podpowiada wcześniejsze pola tytułem.

    Z drugiej strony - czesto ten tytul jest staly, i mozna go wpisac w
    tytul na stale,
    nie trzeba potem poprawiac jak nastapila jednorazowa inna platnosc.

    Dobrze by bylo, aby przy platnosci pokazywal ostatnia platnosc
    szczegolowo.

    J.

  • 7. Data: 2020-06-02 12:52:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 21:41, J.F. pisze:

    > Wersja 1.0 czy 0.9 :-(

    To w ST banków jest gdzieś 'Pomoc' - 'O programie'

    > I chyba udalo mi sie chyba Twoja liste znalezc.
    > Platnosci/polecenie zaplaty, wpisujesz P4 czy Tauron, klikasz na liste
    > ... otwiera sie nowy wniosek.
    > po jego anulowaniu krzyzykiem wraca do krotkiej listy.

    Już chciałem napisać, że jakieś strasznie pokrętne to dojście znalazłeś,
    ale widzę, ze też tak uważasz:

    > Ale to chyba bug a nie feature :-)
    > I przelewu zwyklego tam nie zrobisz.

    No to mnie nie interesuje.

    > Podoba mi sie, ze w tym poleceniu zaplaty moge ustawic limit kwotowy, i
    > czasowy ... tzn ze widze takie pola, bo ustawic to akurat nie moge :-(

    Jakiś taki miałem akurat nastrój, że w tym momencie o mało nie pękłem.

    > moze w wersji 2.2 bedzie lepiej :-)

    Zaraz, zaraz. Wcześniej pytałeś o 1.0 to do 2.2 daleka droga może być.

    > A ja mam ochote pospisywac te wszystkie uwagi dla roznych bankow.

    Kiedyś zrobiłem listę około 30 błędów w PN-EN 60950-1 i jak się
    zorientowałem, że w najbliższym roku PKN będzie tłumaczył kolejną wersję
    tej normy to im wysłałem z opisem, że jeśli wyjdą od poprzedniego
    tłumaczenie to niech najpierw poprawią te błędy.
    Zaproponowali mi stałą współpracę, ale odmówiłem.
    P.G.

    > Ale moze lepiej niech to jakis bloger zrobi.

    To poinformuj jakiegoś, chyba, ze wiesz, że p.b.b jest śledzona :).
    P.G.

  • 8. Data: 2020-06-02 13:47:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    >To w ST banków jest gdzieś 'Pomoc' - 'O programie'

    Opisowo pisze :-)

    Tyle ze w przypadku mbanku to juz chyba trzecia czy czwarta wersja,
    ale najwyrazniej ciagle przedprodukcyjna :-)

    >Już chciałem napisać, że jakieś strasznie pokrętne to dojście
    >znalazłeś, ale widzę, ze też tak uważasz:

    >No to mnie nie interesuje.

    To po co ci lista, skoro przelewu nie chcesz zrobic ?

    Tak czy inaczej - albo to jakas zaszlosc historyczna, albo przyszlosc,
    ktora jeszcze nie jest w pelni gotowa.

    >Jakiś taki miałem akurat nastrój, że w tym momencie o mało nie
    >pękłem.

    >Zaraz, zaraz. Wcześniej pytałeś o 1.0 to do 2.2 daleka droga może
    >być.

    Nie mowie ze bliska :-)

    Jeszcze duzo ulepszen i testowania ich czeka.

    Tak czy inaczej - na stara liste bym nie liczyl.
    Chyba, ze ładna prosbe napiszesz, z oceną nowego interfejsu :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-06-02 13:55:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-02 o 13:47, J.F. pisze:

    > To po co ci lista, skoro przelewu nie chcesz zrobic ?

    Napisałeś, że zwykłego się nie zrobi, a ja chcę właśnie zwykłe.

    > Tak czy inaczej - na stara liste bym nie liczyl.
    > Chyba, ze ładna prosbe napiszesz, z oceną nowego interfejsu :-)

    Wolę poświęcić czas na narzekanie na p.b.b :)
    P.G.

  • 10. Data: 2020-06-02 18:34:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2020 12:52:29 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Zaproponowali mi stałą współpracę, ale odmówiłem.

    O (baczność) Mistrzu Mazurze (spocznij) z elki PW krążyła wśród studentów taka
    legenda, że swego czasu znalazł błąd w K6 czy K7 i napisał o tym do AMD. Oni mu
    SOA#1, więc wkurzony (baczność) Mistrz Mazur (spocznij) napisał program ten błąd
    uwidaczniający. AMD od razu zmieniło zdanie i zaproponowało współpracę, ale
    (baczność) Mistrz Mazur (spocznij) odmówił - nie dlatego, że był obrażony, tylko juź
    mu czasu nie starczało.