  • Data: 2020-06-02 18:34:00
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2020 12:52:29 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Zaproponowali mi stałą współpracę, ale odmówiłem.

    O (baczność) Mistrzu Mazurze (spocznij) z elki PW krążyła wśród studentów taka
    legenda, że swego czasu znalazł błąd w K6 czy K7 i napisał o tym do AMD. Oni mu
    SOA#1, więc wkurzony (baczność) Mistrz Mazur (spocznij) napisał program ten błąd
    uwidaczniający. AMD od razu zmieniło zdanie i zaproponowało współpracę, ale
    (baczność) Mistrz Mazur (spocznij) odmówił - nie dlatego, że był obrażony, tylko juź
    mu czasu nie starczało.