  • 11. Data: 2013-08-09 14:52:37
    Temat: Re: mBank eliksir I sesja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Przelewy wychodzące zostały już zaksięgowane. Ciekawe czy dojdą dziś III
    sesją czy dopiero w poniedziałek?

  • 12. Data: 2013-08-09 16:35:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-09, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Ja nie chcę do tego fejsbanku... Ale tak szybko to nas chyba jeszcze nie zmigrują?

    Dopiero w listopadzie rebranding, ale z tego co czytam:

    "Proces rebrandingu spowoduje, że w dokumentach bankowych, w serwisie transakcyjnym,
    na nowowydawanych kartach płatniczych oraz w placówkach banku pojawi się nowy logotyp

    z nazwą mBank. Jego wygląd zostanie jednak zmodyfikowany, by znak pasował do
    charakteru
    działalności prowadzonej przez Grupę BRE, obsługującą dziś Klientów zamożnych,
    Klientów
    bankowości prywatnej, internautów oraz przedsiębiorców i Klientów korporacyjnych."

    I teraz nie wiem czy to oznacza, że zostawią nas w spokoju, a tylko logo zmienią,
    czy będą kombinować. Na razie zakładam, że zostawią w spokoju, przynajmniej przez
    jakiś czas.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2013-08-09 23:33:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Aug 2013 12:52:37 +0000, jureq napisał(a):

    > Przelewy wychodzące zostały już zaksięgowane. Ciekawe czy dojdą dziś III
    > sesją czy dopiero w poniedziałek?

    Mi do Aliora doszło trzecią sesją a teoretycznie wyszło pierwszą z mbąka
    czy jak to ktoś napisał fejsbanku.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-08-10 21:33:48
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie chcę do tego fejsbanku...

    Ja się jeszcze nie logowałem do nowego. Ale chyba będą zmuszać niedługo,
    przypominajkę mi wybiło w starym ;-)